شماره: 451824 تاریخ : 1397/12/27-05:43:24

پیام تبریک رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، بسم الله الرحمن الرحیم 

همکاران پرتلاش و صدیق شرکت سهامی بیمه ایران

امسال در طلیعه حلول سال نو، این ایام را در تقارنی بسیار مبارک و دلنشین تجربه می­کنیم. شکوه و زیبایی و جلوه و جلال و تبرک لحظات تحویل سال نو در تقارن خجسته با روزهای سرشار از معنویت ماه رجب المرجب و سالروز ولادت امام جود و کرم حضرت جوادالائمه(ع) و مولی­الموحدین امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، بشارت آغاز بهاری سرشار از عنایات و الطاف ربوبی را دارد.

سالی که پشت سر گذاشتیم فراز و نشیب­ها و سختی و گشایش­های خاص خود را داشت و البته در این رهگذر، آنچه بیشترین جلوه را بروز داد همراهی، همت و همیت شما همکاران عزیز بود که بی مضایقه و عاشقانه برای اعتلای نام بزرگ بیمه ایران تلاش نمودید. در سال 97 برنامه­هایی را در آغاز راه با مدیران سراسر کشور و در جوار مضجع مطهر امام مهربانی­ها، حضرت ثامن الحجج(ع) مرور نمودیم و بر آن شدیم که پاره­ای از تغییرات اساسی در رویه­های بیمه­گری را با هدف اصلاح و بهبود کلید بزنیم. اکنون و در واپسین روزهای سال، نتیجه این اراده جمعی و مشارکت یکایک شما عزیزان در این عزم و تصمیم، به خوبی به منصه ظهور رسیده است. تلاش شما همکاران عزیز و شبکه فروش صدیق بیمه ایران و التزام ستودنی همه اجزاء شرکت به تحقق این برنامه­ها، آرامش خاطر ارزشمندی را برایمان به ارمغان آورد که توانستیم در امتحان خدمت به مردم پاک و اصیل ایران اسلامی سربلند باشیم و همزمان با اجرای تغییرات و استمرار خدمات، دانستیم که کجا هستیم و به کجا باید برویم.

راه پیش رو مملو از امید است و قطعاً نیازمند همتی جهادگونه و راه پیموده شده در سال 97 ، اعتماد به نفس ما را برای ادامه برنامه­های تعالی­محورمان افزوده و البته برای جبران کاستی­های آن هم می­بایست مسئولانه تلاش کنیم.

همکاران عزیز؛ نیک می­دانیم و می­دانید که مردم برای برند و نشان بیمه ایران اهمیت قائل هستند و آن را دوست دارند. در سالی که گذشت در کنار اصلاح پرتفوی و اعمال مدیریت ریسک بهینه، یکی از محورهای توجه ما احیای این برند بود که می­بایست آنچنان که زیبنده بیمه ایران است محقق شود. برای سال 1398 نیز زیرساخت وقوع حرکتی انقلاب­گونه در زمینه شکوفایی، توسعه و تعمیم بیمه­های زندگی مهیا ساخته­ایم و یکی از سنجه­های تعیین­کننده­مان برای ارزیابی واحدهای ستادی و اجرایی و شبکه محترم فروش را میزان توفیق آنها در این وادی اعلام نموده­ایم. ما اعتقاد داریم که می­توانیم با فرهنگ­سازی و توسعه بیمه­های زندگی و به ویژه تأمین نظر بیمه­گذاران از منظر ریسکی در کنار سرمایه­گذاری و در قالب بیمه­های عمر، برای آینده آنان حریم امنی را بسازیم و به فضل خداوند منان و عزم شما همکاران صدیق در این مسیر، با صلابت گام خواهیم نهاد.

ما اعتقاد داریم که سختی­های پیش­رو و به ویژه آثار ناشی از تحریم ­های ظالمانه دشمنان این ملت همیشه سرافراز را با بصیرت و صبر و همدلی و تلاش مضاعف پشت سر خواهیم نهاد و تحقیقاً اگر نیت­هایمان را خدایی و در مسیر خدمت به بندگان او متمرکز نمائیم، خدا با ما خواهد بود، همچنان که تاکنون اینگونه بوده است.

اینجانب، ضمن قدردانی صمیمانه از مساعی همه شما همکاران عزیز درکلیه سطوح و ارکان شرکت و شبکه محترم فروش در سالی که پشت سر نهادیم، مراتب تبریکات قلبی خود را به مناسبت عید نوروز و فرا رسیدن سال جدید تقدیم­تان داشته و از درگاه خداوند سبحان، استمرار عزت و عافیت و سربلندی خانواده بزرگ بیمه ایران را مسئلت می­نمایم.

محسن پورکیانی


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پیام-تبریک-رییس-هیات-مدیره-و-مدیرعامل-بیمه-ایران.bos