شماره: 522148 تاریخ : 1399/08/11-12:36:18

پژوهشگاه نفت و سازمان زمین شناسی تفاهم نامه امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور تفاهم نامه مشترکی برای همکاری های علمی و پژوهشی در حوزه علوم زمین و اکتشاف ذخایر معدنی امضا کردند.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، این تفاهم نامه پنجساله در محورهایی چون تبادل و بهره برداری اطلاعات علمی در حوزه صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز و اکتشافات منابع زیرزمینی امضا شده و همکاری مشترک در تجاری سازی و توسعه دانش فنی فناوری های پژوهشگاه و سازمان زمین شناسی و اکتشاف های معدنی کشور، بهره مندی دو طرف از امکانات مشترک نیروی متخصص، ظرفیت های پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه ای، ارتباطات بین المللی و استفاده از توانمندی نرم افزاری و سخت افزاری دو طرف در اجرای پروژه های مشترک علوم زمین از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان شده است.

همچنین می توان به موضوعاتی مانند همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی در سطوح ملی و بین المللی و امکان استفاده از اطلاعات تولیدشده دو طرف در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه در این تفاهم نامه اشاره کرد.

دو طرف ابراز امیدواری کردند با اجرای این تفاهم نامه، گامی مهم در فعالیت های تحقیقاتی و اجرایی در زمینه اکتشاف ذخایر معدنی کشور برداشته شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پژوهشگاه-نفت-و-سازمان-زمین-شناسی-تفاهم-نامه-امضا-کردند.bos