شماره: 520265 تاریخ : 1399/07/06-12:16:01

پویش ملی ایران همدل با مشارکت پست برگزار می شود

مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی، از مشارکت و همراهی پست در اجرای پویش ملی ایران همدل و جمع آوری کمک ها و هدایای تحصیلی مردم به دانش آموزان نیازمند، خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، محسن وطن پرست با تاکید بر مسئولیت اجتماعی پست در اجرای طرح های مشارکتی و خیرخواهانه به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی، طرحی با عنوان «همبازی» از 9 تا 11 مهر ماه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با همراهی پست به اجرا در خواهد آمد.

وی اظهار داشت: در قالب این طرح، باجه های قبول دفاتر پستی دولتی سراسر کشور آماده اند تا کمک ها و هدایای مردم را به منظور رساندن به دانش آموزان نیازمند جمع آوری کنند.

او با اشاره به اینکه علاوه بر دفاتر دولتی پست، واحدهای سیار نیز کمک های مردم را جمع آوری خواهند کرد، افزود: این واحدها در روزهای تعیین شده(9 تا 11 مهر) در استان های تهران، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خوزستان و مازندران در محل های مشخص شده، مستقر خواهند شد تا امکان دسترسی مردم به واحدهای پستی در تمامی شهرهای تعیین شده فراهم شود.

به گفته وطن پرست، هدایایی که در قالب اجرای پویش ملی ایران جمع آوری خواهد شد شامل اسباب بازی، کتاب، عروسک، نوشت افزار و موارد مشابه نو و قابل استفاده است.

مدیر کل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی از مردم خواست هدایای خود را به صورت بسته بندی شده ( در کارتن، نایلون و پاکت) به واحدهای پستی ثابت و سیار تحویل دهند تا از بروز آسیب در هنگام جابجایی پیشگیری شود .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پویش-ملی-ایران-همدل-با-مشارکت-پست-برگزار-می-شود.bos