شماره: 517227 تاریخ : 1399/05/13-02:40:32

استاندار تهران:

پویش #الف-ب-ایران کشور را کارگاه سازندگی کرد

استاندار تهران گفت: پویش هر هفته #الف- ایزان کار ارزشمندی است که ایران را با وجود تحریم ها تبدیل به کار گاه بزرگ سازندگی کرده است.

به گزارش بانک و صنعت، انوشیروان محسنی بندپی امروز -دوشنبه- در مراسم افتتاح پانزده پروژه برقی شرکت برق منطقه ای تهران در محل این شرکت افزود: امروز در استان تهران پانزده پروژه به اعتباری بالغ بر 285 میلیارد تومان در قالب این پویش به بهره برداری رسید.

وی صنعت آب و برق را یکی از شاخصه های رشد و توسعه در هر کشور دانست و ادامه داد: رشد و توسعه صنعت آب و برق در دولت تدبیر و امید از اقدام های ارزنده این دولت برای نشان دادن توسعه کشور است.

محسنی بندپی به شعار جهش تولید اشاره کرد و تامین برق پایدار را یکی از مهم ترین مولفه های آن دانست.

استاندار تهران ادامه داد: وزارت نیرو با راه اندازی این پویش نشان داد که در این آزمایش (جهش تولید) موفق بوده است.

وی مدیریت راهبردی مصرف را راه ناگزیر کشور برشمرد و گفت: ایران کشوری با مصرف بالا در همه زمینه ها و بخش ها است که باید مدیریت مصرف را جدی گرفت.

محسنی بندپی گفت: استان تهران به واسطه بیت کوین ها، افزایش سالانه 200 هزار نفری جمعیت در زمینه بد مصرفی با مشکلات بیشتری روبرو است.

استاندار تهران افزود: ضرورت برنامه ریزی برای نوسازی تجهیزات این استان با توجه به مشکلات دو چندان می شود.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات و با همکاری همگانی امسال با کم ترین مشکل در زمینه برق روبرو شدیم و مردم با سیاست های درستی که در پیش گرفته شد شاهد کمترین خاموشی بودند.

استاندار تهران گفت: فرمانداران، بخش داران و شهرداران مکلف اند برای اجرای طرح های وزارت نیرو در استان تهران همکاری کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پویش-الف-ب-ایران-کشور-را-کارگاه-سازندگی-کرد.bos