شماره: 514949 تاریخ : 1399/04/04-03:47:18

نماینده پاکدشت:

پست بانک ایران نقش پررنگی در خدمت رسانی به مناطق روستائی و کم برخوردار دارد

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح و بهره برداری باجه پست بانک روستای گلزار بالا این شهرستان با اشاره به نقش پررنگ این بانک در خدمت رسانی به نقاط روستایی و کم برخوردار، خواستار ایجاد باجه های بانکی در مناطق مستعد شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی ضمن قدردانی از خدمت رسانی این بانک درمناطق روستایی و کم برخوردار بر اهتمام بیشتر برای حمایت از اقشار محروم و نیازمند تأکید کرد.
وی تصریح کرد: واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی ضمن ایجاد اشتغال موجب افزایش بهره وری در کارها می شود.
آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان های تهران، البرز، قم و سمنان نیز در این مراسم به تشریح عملکرد مطلوب باجه های پست بانک ایران در تأمین مالی پروژه های روستایی و اشتغالزایی با مشارکت صندوق توسعه ملی پرداخت و خواستار حمایت مسئولان دستگاه های اجرایی از توسعه باجه های بانکی برای خدمت رسانی بهتر به هموطنان شد.
همچنین ناصر فلاح مدیرشعب شرق تهران در مراسم مذکور با اشاره به اینکه در ایام شیوع کرونا باجه های پست بانک بسیاری از سفرهای غیرضروری روستاییان را کاهش داده است، افزود: حمایت اهالی روستاها از خدمات باجه های بانکی موجب پایداری آنها و افزایش خدمات قابل ارائه در این باجه ها می شود.
گفتنی است: در مراسم افتتاح باجه پست بانک روستای گلزار بالا شهرستان پاکدشت، حمیدرضا کردبچه دهیار و اعضای شورای اسلامی و جمعی از اهالی این روستا حضور داشتند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پست-بانک-ایران-نقش-پررنگی-در-خدمت-رسانی-به-مناطق-روستایی-و-کم-برخوردار-دارد.bos