شماره: 311594 تاریخ : 1396/09/28-02:31:49

پرمخاطب ترین نمایشگاه سلامت کشور

آقای قربانی(روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اکفا) گفت: پرمخاطب ترین نمایشگاه سلامت کشور 27 لغایت 30 آذر ماه در محل همایش های برج میلاد تهران برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محسن قربانی گفت: در حالی که تنها چند ساعت تا آغاز بزرگترین نمایشگاه تجهیزات پزشکی، داروسازی و آزمایشگاهی کشور باقی مانده است نمایندگان شرکت ها در تکاپوی آماده سازی فضای نمایشگاهی برای استقبال از بازدیدکنندگان هستند. حضور شرکت های داخلی و خارجی در کنار هم فرصت تعامل شرکت ها، افزایش کیفیت کالای داخلی در رقابت با کالاهای خارجی، نزدیک شدن به استانداردهای جهانی می شود.

فردا 27 آذر، برج میلاد تهران میزبان بیش از هزاران نفر علاقمند به حوزه های علوم پزشکی، آزمایشگاهی و داروسازی است؛ این رویداد همزمان با آغاز کنگره بین المللی زیست پزشکی (پرمخاطب ترین کنگره بین المللی ایران) برگزار می شود که می تواند جامعه متخصص کشور را با آخرین محصولات و تکنولوژی روز دنیا آشنا سازد. همچنین در روز 30 آذر جشنواره بین المللی زیست دارو که نخستین جشنواره داروسازی کشور است برگزار می گردد. در این جشنواره، داروسازان کشور برای نخستین بار به معرفی دستاوردهای خود در حوزه داروسازی می پردازند.

با توجه به میزان ثبت نام کنندگان در کنگره و پیش ثبت نام نمایشگاه انتظار می رود نمایشگاه بین المللی اکفا پرمخاطب ترین نمایشگاه سلامت کشور باشد.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پرمخاطب-ترین-نمایشگاه-سلامت-کشور.bos