شماره: 507472 تاریخ : 1398/11/13-12:07:39

پردیس سامیت رویدادی با هدف گردهمایی، ایجاد هم افزایی و تبادل تجربیات

مهدی عظیمیان رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس در نشست خبری امروز 13 بهمن ماه 98 پردیس سامیت 2020 گفت: در این رویداد مدیران شتاب‌دهنده‌‌های نوآوری و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی گرد هم آمده و از چالش‌ها و مشکلات فعلی فضای کارآفرینی و نوآوری کشور سخن خواهند گفت.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت  نشست خبری پردیس سامیت 2020 امروز 13 بهمن ماه 98 برگزار شد.

عظیمیان رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس در این نشست خبری گفت: رویداد پردیس سامیت با هدف گردهمایی و ایجاد هم‌افزایی بین بازیگران اکوسیستم استارتاپی برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیر کل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس افزود: تاکنون دو دوره از این رویداد برگزار شده که در سال‌های 2018 برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و 2019 مدیران شتاب‌دهنده‌های نوآوری دورهم جمع شدند.

 

عظیمیان در مورد مزایای شرکت در این رویداد برای شرکت کنندگان گفت: این رویداد برای شرکت‌کنندگان، فرصت‌های مختلف از جمله آموزش، شبکه‌سازی با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و مدیران شتابدهنده‌های نوآوری و همچنین سایر فعالان اکوسیستم کارآفرینی، فراهم خواهد کرد و محلی برای هم‌فکری و رفع چالش‌های موجود در عرصه کارآفرینی خواهد بود. همچنین در مدت اقامت شرکت‌کنندگان در پارک فناوری پردیس، برنامه‌های متفاوت و جانبی زیادی ترتیب داده شده تا فضای تعاملی بین آنها تسهیل شود.

 

عظیمیان ادامه داد: این رویداد به شبکه‌سازی فعالان استارتاپی سایر شهرها با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و سایر برگزارکنندگان رویداد در سراسر ایران کمک خواهد کرد. پردیس سامیت شامل بخش‌های متنوع و جذابی برای شرکت‌کنندگان دارد تا جایی که برگزاری کارگاه‌هایی برای آموزش اصول برگزاری رویداد و بررسی تجارب شرکت‌های بزرگ و برگزاری پنل‌ها و نقش رویدادها در اکوسیستم کارآفرینی و بررسی چالش‌های منتورینگ از بخش‌های این رویداد خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: در کنار همایش بخش‌های شبکه‌سازی و تعاملی با چاشنی سرگرمی و تفریحی در نظر گرفته شد تا شرکت‌کنندگان در مدت اقامت خود در پارک فناوری پردیس از این فضا و حضور در کنار یکدیگر بیشترین بهره را در راستای شبکه‌سازی خواهند برد.

 

در ادامه سید داوود متولی دبیر برگزاری رویداد پردیس سامیت 2020 با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 رویداد کارآفرینی را حمایت کردیم، اظهار کرد: با این کار توانستیم مجموعه‌ای از دیتابیس داشته باشیم‌. تمام اکوسیستم‌های دنیا در تلاش برای معرفی روبداد در بخش‌های مختلف هستند تا بتوانند فعالان در این حوزه را گردهم جمع کنند.

 

دبیر برگزاری رویداد پردیس تصریح کرد: جرقه اولیه رویداد سامیت از سال 96 زده شده است و هدف اصلی آن هم‌افزایی و ارتقای آموزش در حوزه کارآفرینی و شتاب‌دهند‌ها است.

 

وی افزود: حرکت به سمت بین‌المللی شدن و تولید محتوای انگلیسی و نیز گردهم آوردن برگزارکنندگان و مدیران شتابدهنده‌ها از عمده تفاوت این نسبت به سال‌های گذشته است. همچنین در این رویداد سارا اوبراین از یونسف دعوت شده است.

 

متولی گفت: با حمایت از مرکز شتاب‌دهی موج عظیمی از تحولات در حوزه کارآفرینی ایجاد شده است به طوری که طبق نظر سنجی‌های اولیه کیفیت برگزاری رویدادهای این چنینی ارتقا یافته است. مدل اصلی رویداد بیشتر شبیه مدل کمپینگ است که شتاب‌دهنده‌ها به مدت دو روز گردهم جمع می‌شوند.

 

وی افزود: امسال 250تا300 نفر اعم از مدیران شتابدهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های بزرگ نوآور در رویداد سامیت 2020 حضور خواهند داشت.

 

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، پردیس سامیت رویدادی با هدف گردهمایی، ایجاد هم افزایی و تبادل تجربیات میان برگزار کنندگان رویدادهای کارآفرینی و مدیران شتابدهنده‌های نوآوری است. گفتنی این رویداد 24و 25 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پردیس-سامیت-رویدادی-با-هدف-گردهمایی-ایجاد-هم-افزایی-و-تبادل-تجربیات.bos