شماره: 512524 تاریخ : 1399/02/21-10:40:30

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها خبر داد

پرداخت وام 500 میلیارد تومانی به شرکت فرودگاه ها و فرودگاه امام

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از پرداخت تسهیلات 500 میلیارد تومانی حمایتی در برابر کرونا به این شرکت و فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیر مکری در خصوص اولویت های در نظر گرفته برای سال جاری گفت: شرایط خاصی که امروز بر صنعت هوانوردی دنیا حاکم است، تأثیر به سزایی بر درآمد شرکت های هواپیمایی گذاشته و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز از این قضیه مستثنی نیست.

وی افزود: در حال حاضر به توجه به کاهش شدید منابع ناچار به بازبینی در برنامه های اجرایی سال 99 شده ایم و در حال تعیین پروژه هایی هستیم که در سال جاری با توجه به درآمدهایمان بتوانیم آن ها را به انجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت: برای این منظور 21 پروژه فرودگاهی را در اولویت قرار داده ایم و تلاش داریم تا پایان سال آنها را به بهره برداری برسانیم.

امیرمکری با بیان این که این بسته شامل حال شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز می شود، در این باره توضیح داد: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب بسته حمایتی برای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور و نیز شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مجموعاً 500 میلیارد تومان است.

خاطرنشان می شود: چندی پیش وزیر راه و شهرسازی از تصویب بسته حمایتی پیشنهادی این وزارتخانه به منظور کمک به شرکت های حمل و نقلی در هیئت دولت خبر داد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پرداخت-وام-500-میلیارد-تومانی-به-شرکت-فرودگاه-ها-و-فرودگاه-امام.bos