شماره: 312235 تاریخ : 1396/10/05-04:15:16

مدیرعامل بانک پارسیان:

پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی مناطق زلزله زده را بزودی شروع می کنیم

دکتر پرویزیان در جلسه مشترک با گروهی از مدیران بانک ھای عامل و استاندار کرمانشاه که به منظور تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسیلات به زلزله زدگان برگزار شد؛ ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی استاندار کرمانشاه به جهت بازسازی مناطق زلزله زده، گفت: بانک های دولتی و خصوصی برای بازسازی مناطق زلزله زده در کنار مسئولین استان کرمانشاه ھستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر انجام به موقع، توافق های انجام شده در حوزه ساخت فضاهای آموزشی، بهداشتی و درمانی و کمکرسانی به مناطق زلزله زده بانک ها، افزود: در این جلسه موضوع بسیار مهم احداث و بازسازی واحد های تولیدی و صنعتی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و امیدوارم با فهرستی که وزارت صنعت، معدن و تجارت در اختیار بانکها قرار می دهد بانک ها به زودی تسهیلات پرداختی به واحدهایی که از چرخه تولید خارج شده بودند دردستور کار قرار دهند.

دکتر پرویزیان خاطر نشان کرد: بانک ها در تفاهم نامه همکاری مشترک برای بازسازی مناطق زلزله زده موظف هستند سرمایه در گردش لازم و سرمایه ثابت را برای واحدهای تولیدی و صنعتی تأمین کنند.
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به زلزله اخیر این استان و حضور پررنگ بانک ها برای کمک به بازسازی این مناطق اظهار داشت: بلافاصله بعد از زلزله رئیس کل بانک مرکزی و مدیران عامل بانک های کشور از مناطق زلزله زده استان بازدید کردند و بعد از بازدید تفاهم نامه ای برای تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند اعطای تسهیلات به منظور بازسازی مناطق زلزله زده امضاء شد.
استاندار کرمانشاه با تأکید بر این که تصمیمات مهمی درخصوص تسریع در امر پرداخت تسهیلات برای واحدها و اماکن زلزله زده گرفته شده افزود: مقرر شده مدیران عامل بانک ها نسبت به افزایش شعب برای پرداخت تسهیلات در این استان ها اقدام کنند.
در این جلسه که با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، محمدحسین زاده مدیر عامل بانک ملی، کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان , علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن ، محمد کاظم چقازردی مدفرعامل بانک سپه و مهدیان معاون بنیاد مسکن و جمعی ازمسوولین استانی برگزار شد تدابیر لازم برای تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان در نظر گرفته شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پرداخت-تسهیلات-به-واحد-های-تولیدی-مناطق-زلزله-زده-را-بزودی-شروع-می-کنیم.bos