شماره: 490389 تاریخ : 1398/06/12-02:01:24

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خبرداد:

پرداخت 50میلیارد ریال تسهیلات وام قرض‌الحسنه جهت تعاونی‌های زنان

مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در همایش بررسی نقش ج تعاونی‌های زنان در توسعه اقتصادی و اجتماعی و انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت زنان ریاست جمهوری و بانک توسعه تعاون با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی و ابتکار معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و کبیری معاونت تعاون این وزارتخانه صبح امروز در سالن تلاش و به مناسبت هفته تعاون برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مهدیان با اعلام این خبر افزود: 500فقره تسهیلات100میلیون ریالی با نرخ سود 4درصد تا پایان سال و با معرفی معاونت تعاون وزارتخانه جهت تعاونی‌های بانوان پرداخت خواهد شد.

مهدیان همچنین از پرداخت 400فقره تسهیلات 500میلیون ریالی در قالب عقد مرابحه مجموعاً به مبلغ200میلیارد ریال با نرخ سود تصویبی15درصد به تعاونی‌های بانوان خبرداد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان این مطلب که در طرح اشتغال روستایی سهم تعاونی‌های زنان از مجموع 16هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده تنها 3هزار میلیارد ریال بوده است که این میزان تسهیلات با توجه به حضور مناسب بانوان در بخش تولید محدود بوده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان اینکه یک‌سوم از مشتریان بانک را بانوان تشکیل می‌دهند خاطرنشان کرد:27درصد از کل حساب‌های بانک و 10درصد از کل منابع بانک متعلق به بانوان سپرده‌گذار می‌باشد که امیدواریم این میزان افزایش پیدا کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پرداخت-50میلیارد-ریال-تسهیلات-وام-قرض‌الحسنه-جهت-تعاونی‌های-زنان.bos