شماره: 518527 تاریخ : 1399/06/06-12:26:11

با اجرای طرح تسهیلاتی «صبای سپهر»؛

پذیرندگان فعال پایانه های فروش بانک صادرات ایران تسهیلات ارزان قیمت می گیرند

بانک صادرات ایران به پذیرندگان پایانه های فروش متصل به حساب در این بانک در قالب طرح تسهیلاتی «صبای سپهر» با نرخ های ترجیحی بین نیم تا 18 درصد، تسهیلات پرداخت می کند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این طرح به منظور ارتقای میزان استفاده از پایانه های فروش متصل به حساب های بانک صادرات ایران و با هدف توسعه و ترویج خدمات بانکداری الکترونیک تدوین شده و آن دسته از مشتریان حقیقی، حقوقی یا مشترک بانک که پایانه فروش خود را به یکی از حساب های جاری با دسته چک و بدون دسته چک و حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی بانک صادرات ایران متصل کنند، مشمول استفاده از تسهیلات این طرح خواهند بود.
مدت قرارداد و تعداد اقساط در این طرح 12 تا 36 ماهه بوده و نرخ ترجیحی سود این تسهیلات نیز بسته به انتخاب مشتری از نیم تا 18 درصد است.
سقف تسهیلات فردی دارندگان پایانه های فروش تا سقف مبالغ بسته سیاست های اعتباری است و ضرایب پرداخت تسهیلات دراین طرح، از 50 تا 200 درصد میانگین رسوب منابع حساب متصل به پایانه فروش در نظر گرفته شده است.
همچنین حداقل رسوب منابع حاصل از تراکنش های پایانه فروش طی بازه زمانی درخواستی مشتری (سه، شش، 9 و 12 ماهه) باید 100 میلیون ریال برای هر حساب متصل به پایانه فروش باشد نرخ سود علی الحساب آن برای حساب قرض الحسنه جاری صفر و برای حساب کوتاه مدت عادی سالانه 10 درصد است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده وضعیت حساب خود به صفحه طرح «صبای سپهر» در سایت باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران به نشانی: club.bsi.ir مراجعه کنید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پذیرندگان-فعال-پایانه-های-فروش-بانک-صادرات-ایران-تسهیلات-ارزان-قیمت-می-گیرند.bos