شماره: 516216 تاریخ : 1399/04/29-02:59:13

پتروشیمی بوعلی سینا با رکوردشکنی وارد بازار سرمایه می شود

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا پس از افزایش 4 برابری سودآوری در سال گذشته و ثبت رکورد افزایش 23درصدی در تولید و 210 درصدی در فروش زمینی طی 3 ماهه نخست سال جهش تولید با پذیرش در بازار سرمایه، به زودی بخشی از سهام خود را در بورس عرضه می کند.

به گزارش بانک و صنعت این شرکت در سه ماهه نخست سال جهش تولید موفق به ثبت رکورد افزایش تولید 23 درصدی برخی محصولات با ارزش و افزایش 210 درصدی فروش زمین نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است. این پتروشیمی با تلاش و ایثار کارکنان خود با هدف قرار دادن سودآوری موفق به ثبت رکوردهای چشمگیر در حوزه تولید و فروش زمینی محصولات خود شده که علاوه بر صرفه جویی سود قابل توجهی را نیز برای این شرکت به ارمغان آورده است.

گفتنی است؛ مشکلات ناشی از شیوع بیماری کووید 19 و اعمال تحریم های ظالمانه و یک جانبه مانع رکوردشکنی در پتروشیمی بوعلی نشده تا جایی که این شرکت با ثبت رکورد بارگیری 150 تانکر در روز از طریق 4 پایانه مستقر در منطقه حمل و نقل دریایی را به شکل قابل توجهی کاهش و باعث سودآوری چشمگیر برای کشور شده است و اکنون در آستانه حضور پتروشیمی بوعلی سینا در بازار سرمایه کارکنان این مجموعه در تلاشند تا در جهشی تازه در عرصه تولید، رکورد دیگری به نام این مجموعه به ثبت برسانند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پتروشیمی-بوعلی-سینا-با-رکوردشکنی-وارد-بازار-سرمایه-می-شود.bos