شماره: 348269 تاریخ : 1397/02/16-02:28:46

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در سرخس عنوان کرد؛

پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد برند شرکت ملی گاز ایران در پایداری تولید گاز طبیعی شرق کشور

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: ما باید با استقلال با دنیا به تعامل برسیم و با خوداتکایی به توان داخل، تولید پایدار گاز طبیعی را رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، مهندس حمیدرضا عراقی در بازدید از تاسیسات پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و در جمع مدیران این شرکت افزود: خوشبختانه از بدو عملیات اجرایی و راه اندازی این پالایشگاه در نقطه مرزی سرخس، شاهد برقراری تولید گاز طبیعی در حوزه استان های شمال و شمال شرق بوده ایم و این پالایشگاه به یک سند افتخار برای شرکت ملی گاز ایران تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: اکثر مدیران شاغل در صنعت عظیم نفت و گاز از این پالایشگاه رشد کرده اند و در سمت های مدیریتی مختلف شرکت ملی گاز ایران در حال خدمت به نظام اسلامی هستند و این مهم نشان از توجه به نیروهای انسانی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد است.
این مقام مسئول بیان داشت: وجود پالایشگاه خانگیران به عنوان تنها تامین کننده گاز استان های شمال و شمال شرق کشور و تاسیسات ذخیره سازی گاز طبیعی ( شوریجه ) در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس نقش مهمی را در برقراری پایداری گاز در زمستان 96 ایفا کرد.
مهندس عراقی اضافه کرد: این تاسیسات نقش مهمی را دارد و باعث پایداری گاز طبیعی در حوزه شمال شرق کشور شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران خدمت رسانی به صنایع و مصارف خانگی را اولویت کاری خود می داند تاکید کرد: تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا شاهد پایداری تولید گاز طبیعی در فصل زمستان باشیم.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران  با اشاره به تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در تامین گاز طبیعی گفت: اگر قرار است با جهان تعامل کنیم باید روی پای خودمان بایستیم و استقلال جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان دهیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پالایشگاه-گاز-شهید-هاشمی-نژاد-برند-شرکت-ملی-گاز-ایران-در-پایداری-تولید-گاز-طبیعی-شرق-کشور.bos