شماره: 522706 تاریخ : 1399/09/02-12:02:22

گمرک ایران اعلام کرد:

پاسخگویی آنلاین به ذی نفعان گمرک و عدم نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی سازمان

گمرک ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید-19 و با توجه به آماده بودن بستر ارتباط الکترونیکی با ادارات و واحدهای مختلف ستاد مرکزی این سازمان، ذی نفعان می توانند از طریق سامانه های الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، مسائل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و پیگیری نمایند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از، در این اطلاعیه با اشاره به تأکید وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا مبنی بر لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مقررات وضع شده از جمله اجرای محدودیت های اخیر آمده است: گمرک ایران با راه اندازی سیستم های الکترونیکی برقراری ارتباط آنلاین و از طریق پورتال سازمانی گمرک به نشانی www.irica.ir پاسخگوی خدمت گیرندگان بوده و از ذی نفعان گمرک می خواهد حتی المقدور از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی سازمان خودداری نمایند.

در این اطلاعیه همچنین اضافه شده است: در صورت ضرورت به مراجعه حضوری ارباب رجوع و همکاران گمرکات اجرایی به ستاد گمرک، متقاضیان می توانند ضمن هماهنگی با دفتر مدیرکل واحد مربوط، نسبت به انجام امور خود اقدام نمایند و همکاران گمرکی نیز طبق برنامه شیفت بندی در محل کار خود حضور داشته و کماکان آماده پاسخگویی هستند.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/پاسخگویی-انلاین-به-ذی-نفعان-گمرک-و-عدم-نیاز-به-مراجعه-حضوری-به-ستاد-مرکزی-سازمان.bos