شماره: 519396 تاریخ : 1399/06/23-04:10:15

ورود ایران ارقام به حوزه تراکنش های شاپرکی

پیرو قرارداد فی مایبن ایران ارقام و شرکت فن آوا کارت، امکان فعالیت ایران ارقام در زمینه ی هدایت تراکنش فراهم گردید.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شرکت ایران ارقام، پس از عقد تفاهم نامه شرکت ایران ارقام با گروه فن آوا در مرداد ماه 99 به منظور همکاری مشترک و استفاده حداکثری از توان هم افزایی دو شرکت، اکنون شرکت ایران ارقام با یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه فن آوا (شرکت فن آوا کارت) که یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) می باشد، قرارداد ارائه خدمات هدایت تراکنش را منعقد نموده. بر اساس این قرارداد، شرکت ایران ارقام هدایت تراکنش های شاپرکی انجام شده بر روی پایانه های فروشگاهی بر روی سوئیچ فن آوا کارت را بر عهده گرفت.

شرکت ایران ارقام که سابقه بیش از 60 سال فعالیت در حوزه ارایه خدمات تجهیزات بانکی دارد، اکنون قصد دارد با گسترش فعالیت های خود به حوزه ارایه خدمات پرداخت ورود نماید. در همین راستا به عنوان اولین قدم، امکان هدایت تراکنش پایانه های فروشگاهی جهت اتصال به سوئیچ شرکت های PSP را اخذ نمود. شرکت ایران ارقام با استفاده از شبکه گسترده پشتیبانی در سطح کشور و وجود بیش از 97 دفتر نمایندگی، قصد دارد تا در حوزه بازاریابی، فروش و تامین دستگاه های کارتخوان و ارائه خدمات پشتیبانی این دستگاه ها فعالیت نماید.

با توجه به سیاست شرکت ایران ارقام جهت حضور فعال در حوزه عرضه و تولید صندوق های فروشگاهی، کیوسک های سفارش گیر (SOK) و سایر محصولات و پایانه های فروشگاهی، فراهم آمدن امکان هدایت تراکنش های شاپرکی منجر به تکمیل زنجیره خدمات در این حوزه می گردد تا مشتریان خرد و کلان شرکت، بسته کامل محصولات شرکت را به سهولت دریافت نمایند.

لازم به ذکر است شرکت ایران ارقام با داشتن سوئیچ شبکه شتاب تا پیش از این در صنعت پرداخت شتابی فعال بوده و با عقد این قرارداد در عرصه شبکه شاپرکی نیز ورود پیدا خواهد کرد. در اختیار داشتن هر دو سوئیچ شبکه شتاب و شبکه شاپرک، امکان هم افزایی در حوزه های پرداخت و نیز ارائه خدمات جدید در حوزه فین تک ها و جذب مشتریان بزرگ در این حوزه را برای شرکت به همراه خواهد داشت.

در کنار موارد ذکر شده، بهره مندی از مرکز تماس 24 ساعته، کارشناسان خبره و متخصص در سطح کشور، توان تامین و تولید با ظرفیت بالا از جمله توانمندی­های شرکت ایران ارقام در این خصوص می باشد که امید است با استفاده از قابلیت­های موجود و برنامه ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت شرکای تجاری داخلی و خارجی، سبد کاملی از محصولات و خدمات حوزه پایانه های فروشگاهی و پرداخت به مشتریان ارایه گردد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ورود-ایران-ارقام-به-حوزه-تراکنش-های-شاپرکی.bos