شماره: 520241 تاریخ : 1399/07/06-03:26:31

مقام مسئول در وزارت راه:

وام ودیعه مسکن به اجاره نامه های جدید هم داده می شود

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: قراردادهای رسمی اجاره که تا پایان دی امسال منعقد می شود مشمول دریافت وام ودیعه مسکن هستند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا در آخرین جلسه خود پرداخت وام ودیعه مسکن را تا دیماه امسال تمدید کرد، گفت: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکنی که تا پایان دی ماه قرارداد اجاره شان منعقد شود برای سال جاری می توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه اکنون ثبت نام جدید در خصوص وام ودیعه مسکن انجام نمی شود، توضیح داد: افرادی که پیش تر ثبت نام کرده اند ساماندهی می شوند و مبالغی که برای پرداخت وام ودیعه مسکن در نظر گرفته شده به متقاضیان واجد شرایط به تدریج پرداخت خواهد شد.

اصلانی یادآور شد: پیش تر و در زمان ثبت نامی که تعیین شده بود، 2 میلیون و 200 هزار نفر پیامک درخواست وام ودیعه مسکن ارسال کرده بودند که از این میزان، کد ملی برخی متقاضیان مخدوش بود.

وی ادامه داد: حدود یک میلیون و 800 هزار نفر کد ملی صحیح داشتند که به آنها پیامک ارسال شده و به مرور مدارک خود را بارگذاری و تکمیل می کنند.

وی گفت: تاکنون حدود 500 هزار نفر مدارک خود را تکمیل کرده اند که به مرور به بانک معرفی می شوند و در فرایند دریافت وام ودیعه مسکن، قرار می گیرند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/وام-ودیعه-مسکن-به-اجاره-نامه-های-جدید-هم-داده-می-شود.bos