شماره: 520301 تاریخ : 1399/07/07-11:22:46

عضو هیات رییسه اتاق ایران:

همراهی بخش خصوصی با وزیر پیشنهادی صنعت برای جهش تولید

یک عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی رابطه تنگاتنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد که به طور حتم این رابطه با حضور رزم حسینی که خود در گذشته از فعالان بخش خصوصی بوده، بسیار اصولی شکل خواهد گرفت تا شعار جهش تولید محقق شود.

به گزارش بانک و صنعت، خورشید گزدرازی با اشاره به انتخاب علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت توسط رئیس جمهوری، افزود: پس از ماه ها اداره وزارت صنعت با حضور سرپرست، وقت آن رسیده که این وزارتخانه کلیدی وزیر خود را بشناسد و در مسیر مدیریتی درستی قرار بگیرد.

وی اظهارداشت: معرفی وی از سوی رئیس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی انتخاب بسیار خوبی است و با توجه به سابقه اجرایی موفقی که طی سال های گذشته در دولت داشته و همچنین تجارب بسیار خوبی که پیش تر در بخش های تجارت و کسب و کار به دست آورده، می تواند مسیر بسیار خوبی را پیش پای وزارتخانه قرار دهد.

این عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تاکید بر اینکه ما به عنوان فعالان بخش خصوصی از معرفی رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت استقبال می کنیم، ادامه داد: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی رابطه تنگاتنگی با وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد که به طور حتم این رابطه با حضور رزم حسینی که خود در گذشته از فعالان بخش خصوصی بوده، بسیار اصولی شکل خواهد گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: سوای همه جنبه های تخصصی که وی به آنها آگاه و مسلط است، وزیر پیشنهادی صنعت از همرزمان جمع زیادی از بزرگان دفاع مقدس و قائم مقام سردار شهید سلیمانی بوده که نشان می دهد چنین فردی به طور حتم دارای ویژگی های مثبتی برای نشستن بر صندلی وزارت خواهد بود.

گزدرازی گفت: با توجه به ویژگی های فردی که از رزم حسینی سراغ داریم، ما اعضای پارلمان بخش خصوصی در اتاق های بازرگانی هر استان با نمایندگان مجلس هر منطقه جلساتی برگزار و به آنان توصیه خواهیم کرد که به وزیر پیشنهادی رای مثبت بدهند.

وی در پایان خطاب به نمایندگان خانه ملت، تاکیدکرد: با عنایت به قرار داشتن در سال «جهش تولید» و با توجه به حجم فعالیت وزارت صنعت و تاثیرش بر تحقق شعار سال، ورود فردی مسلط و پرتوان به این وزارتخانه می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد آرامش در بخش های مختلف فعالیتی وزارتخانه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری روز سه شنبه هفته گذشته در نامه ای به مجلس شورای اسلامی رزم حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.

رزم حسینی در دولت «تدبیر و امید» استاندار استان های خراسان رضوی و کرمان بوده است. وی از فرماندهان لشکر ثارالله در هشت سال دفاع مقدس و نیز قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی در مقطعی از دفاع مقدس بود و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است.

رزم حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت های بازرگانی را در کارنامه خود دارد. او عضو هیات مدیره چند واحد معدنی بوده و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/همراهی-بخش-خصوصی-با-وزیر-پیشنهادی-صنعت-برای-جهش-تولید.bos