شماره: 6458 تاریخ : 1391/07/06-09:09:55

هم اندیشی دوایر انفورماتیک استان های کشور در اصفهان

بانک ملی خبر داد،

خبرگزاری بانک و صنعت:اولین همایش دور دوّم هم اندیشی دوایر انفورماتیک استان های کشور با حضور رییس اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین ، مسئولان شرکت خدمات انفورماتیک و شرکت سداد در اصفهان برگزار شد .

 

 
 

 به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی  بانک ملی ایران,در این همایش که کارشناسان انفورماتیک ادارات امور یزد ، چهارمحال بختیاری ، قم و اصفهان حضور داشتند جناب آقای دهاقین رییس اداره امور شعب استان اصفهان ضمن قدردانی از این اقدام مؤثر اداره کل انفورماتیک ، اظهار امیدواری کرد تا نتیجه این جلسات به ارتقاء عملکرد سیستم های انفورماتیکی بانک ملّی بینجامد .
آقای خاتونی رییس اداره کل انفورماتیک نیز با ذکر اهداف برگزاری این همایش ها گفت : جلسات هم اندیشی رؤسا و کارشناسان دوایر انفورماتیک ادارات امور با هدف برقراری ارتباط مستقیم ادارات مرکزی با ادارات امور برگزار می گردد تا ضمن آشنایی با مشکلات اجرایی از توانمندیهای ادارات مختلف نیز مطلع شویم .
آقای خاتونی اظهار داشت : اقدامات سازنده ای که در بعضی از ادارات امور صورت می گیرد ، نتیجه خلاقیت ها و ابداعات همکاران ما در این ادارات است که لازم است توفیقات آنها به سایر ادارات امور نیز منتقل گردد .
رییس اداره کل انفورماتیک و خدمات نوین افزود : انتقال تجربیات ادارات امور ، شناسایی نیروهای خلاق و مؤثر ، نزدیکی بیشتر صف و ستاد ، افزایش همبستگی و صمیمیت ها از دیگر اهداف برگزاری این جلسات می باشد .
در ادامه همایش ، گزارشی کامل از عملکرد IT استان های حاضر در جلسه ارائه و مشکلات و راهکارهای پیشنهادی ادارات امور مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/هم-اندیشی-دوایر-انفورماتیک-استان-های-کشور-در-اصفهان.bos