شماره: 514902 تاریخ : 1399/04/04-10:11:08

نیازی به مراجعه حضوری مشتریان سایپا به معاونت فروش نیست

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بسترهای آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیازهای خود در معاونت فروش سایپا باشند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سایپا، حسین کاظمی طرقی افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گفته وی، این بسترها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.

کاظمی تاکید کرد: با توجه به اخطارهای جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می خواهیم از ظرفیت های غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخ گویی این معاونت انجام می شود.

دوشنبه گذشته گروه صنعتی سایپا موفق به تولید یکصد هزارمین خودروی خود در سال 99 شده که با وجود تحریم ها و مشکلات ناشی از کرونا، امیدوارکننده است.

مطابق آمارها، این خودروسازی موفق شده در مقایسه با پارسال 55 درصد بیشتر خودرو فاکتور کرده و به مردم تحویل دهد.

تولید 100 هزار خودرو معادل 10 برابر تعداد خودروهای به فروش رفته در طرح فروش فوق العاده اخیر این خودروساز است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نیازی-به-مراجعه-حضوری-مشتریان-سایپا-به-معاونت-فروش-نیست.bos