شماره: 520726 تاریخ : 1399/07/13-04:30:07

در همایش تحلیل مشاغل بیان شد؛

نگاه ویژه به توسعه اپلیکیشن ایوا/ باید سهم مان در بازار را افزایش دهیم

همایش آموزشی « تحلیل مشاغل» شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و برخی کارکنان شاخص ستادی این شرکت به منظور هم اندیشی، بازآرایی و آموزش تحلیل مشاغل سازمان با رویکردهای نوین درحالی برگزار شد که مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که نگاه ویژه به توسعه اپلیکیشن ایوا دارد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، همایش «آموزشی تحلیل مشاغل» روز دوشنبه 31 شهریورماه در محل سالن تلاش وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با سداد با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و برخی کارکنان شاخص ستادی این شرکت برگزار شد. دکتر مهدی تکبیری، مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد و دکتر امیر طیبی مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا به عنوان میهمانان ویژه در این همایش حضور یافتند.

"محمدعلی محمودزاده" مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد، با اشاره به اینکه ویروس کرونا سبب تغییر در سلیقه و ذائقه مردم جامعه شده است، گفت: این موضوع از نظر استراتژیک برای ما اهمیت زیادی دارد.

چنانچه بخواهیم سرمایه گذاری خاصی را در جهت توسعه خدمات و سرویس هایمان انجام دهیم باید به سراغ آن دسته از سرویس هایی برویم که در شرایط بحران کرونا تمام نیازهای مشتریان را در بستر موبایل و اینترنت برآورده سازد.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد حضور و خدمت در خانواده سداد را پس از 27 سال فعالیت در مجموعه بانک ملی، تجربه ای ارزشمند دانست و افزود: در این مدت به این نتیجه رسیده ام که هدایت تیمی جوان، توانمند و چابک را برعهده دارم که فرصت بسیار خوبی است تا بتوان با خلق فرصت ها بر فعالیت های مرتبط با بانک ملی و سداد اثرگذار باشیم.

وی درخصوص برگزاری همایش آموزشی تحلیل مشاغل تصریح کرد: وزارت اقتصاد سال گذشته سندی را در حوزه تحول دیجیتال، اقتصاد و بانکداری دیجیتال برای بانک ملی ارسال کرد که کارگروهی در بانک، درحال تدوین این سند هستند و براساس آن شرح وظایف جدیدی برای واحدهای داخلی و خارجی تدوین و ارائه خواهد شد.

محمودزاده در ادامه به این موضوع اشاره کرد که برگزاری این همایش، یک سرمایه گذاری با ارزش در خصوص سرمایه انسانی و از سویی هم ایجاد تنوع در کسب و کار شرکت است که برایمان فرصتی مغتنم محسوب می شود، گفت: در این راستا، از شاغلین شاخص هریک از سمت های سازمانی که یک سمت منحصر به فرد دارند دعوت کرده ایم تا در این همایش مشارکت داشته باشند تا با آمادگی کامل این رویداد را برگزار کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شاید تا الان استراتژی شرکت این بوده است که90درصد توان خود را در حوزه کارتخوان و 10درصد دیگر را در سایرحوزه ها مانند اپلیکیشن ایوا به کار گیرد، ادامه داد: باید نگاه حاکم بر شرکت را عوض کنیم و ضمن تقویت و حفظ استراتژی های موفق پیشین در حوزه کارتخوان و تقویت تیم های فعال در این بخش، با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، ضمن تشکیل تیم های جدید و استفاده از تمام ظرفیت های ممکن، در حوزه های دیگر مانند اپلیکیشن ایوا و پرداخت موبایلی نیز هم راستا با بخش خدمات کارتخوان، پیش برویم.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به توانمندی این مجموعه از نظر زیرساخت و نیروی انسانی، سهم بازار کمتر از 10 درصد را نامطلوب دانست و تاکید کرد: پرداخت الکترونیک سداد از نظر تیم فنی، تیم پشتیبانی، توانمندی مالی و نیروی انسانی، چیزی از رقبا کمتر نداشته و باید به طور جدی در این حوزه تلاش کنیم تا سهم بازار مناسبی را بدست آوریم.

محمودزاده در مورد اپلیکیشن ایوا نیز گفت: بحث بعدی که باید نگاه ویژه ای به آن داشت، افزایش کابران اپلیکیشن ایوا است و باید تعداد کاربران فعال آن افزایش یابد تا با اپلیکیشنی که درخور و شایسته نام بانک ملی و شرکت سداد است، بهترین خدمات را به مشتریان و مخاطبان ارائه دهیم.

در ادامه این همایش مهدی تکبیری مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد و امیرطیبی مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا، دقایقی برای حاضران سخنرانی کرده و ضمن معرفی مجموعه مدیریتی خود به همکاری های متقابل با پرداخت الکترونیک سداد اشاره کردند.

در دیگربخش های این همایش، «ایمان برادری» در خصوص بانکداری دیجیتال و روند پرداخت در این حوزه ، « دکترشهباز مرادی» در خصوص بحث های انگیزشی برای مدیران و کارکنان شرکت پرداخت الکترونیک سداد و « حمیداخوان » در خصوص نحوه مشارکت و تکمیل شناسنامه شغلی و تحلیل مشاغل سازمان به سخنرانی پرداختند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نگاه-ویژه-به-توسعه-اپلیکیشن-ایوا-باید-سهم-مان-در-بازار-را-افزایش-دهیم.bos