شماره: 313777 تاریخ : 1396/10/24-01:38:29

عضو هیئت مدیره:

نگاه سیستمی و برنامه محور در آذربایجان شرقی عامل رشد و توسعه استان شده است

نجاری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست آذربایجان شرقی گفت: نگاه سیستمی و برنامه محور در آذربایجان شرقی عامل رشد و توسعه استان شده است و این نگاه می تواند الگویی برای کل شبکه باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه که احمدی معاون پستی و بازرگانی مدیرعامل، وطن پرست معاون اداره سرویس ها و عملیات پستی، پوربزرگ مدیر کل پست آذربایجان شرقی و سایر اعضای شورای اداری پست استان حضور داشتند؛ نجاری افزود: تمرکز زدایی و تفویض اختیار در برخی حوزه های تصمیم گیری به مدیران باعث افزایش سرعت پاسخگویی و نیز ارایه خدمت با کیفیت تر مبتنی بر نیازها و ظرفیتهای منطقه ای شده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت و پتانسیلهای پست در استانها و مناطق کشور متفاوت است، به همین خاطر می بایست با نگاه منطقه ای و تخصصی به تامین نیازهای مردم و مشتریان پرداخت.

عضو هیئت مدیره با اشاره به عملکرد موفق آذربایجان شرقی در این زمینه، اظهار داشت: پست استان خلاها و ظرفیت های خالی را به خوبی شناسایی کرده و موفق به ترمیم آن شده است، به همین دلیل می بایست این نگاه و شیوه عملکرد را در کل شبکه تسری دهیم.

وی گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات دهی در پست آذربایجان شرقی برپایه حرکتهای اصولی و تحلیل گرانه بوده و توانسته حس همدلی، صمیمیت و هم افزایی را در بین کارکنان تقویت کند و عامل رشد و توسعه استان شود.

نجاری با اشاره به کسب رتبه برتر پست آذربایجان شرقی در گروه استانهای گروه هشت، افزود: با بهره گیری از این توانمندی ها و نیز ظرفیتهای بالقوه ، به نظر می رسد پست  در این استان از آینده ای روشن و موفق برخوردار باشد.

معاون پستی و بازرگانی مدیرعامل نیز در این جلسه ضمن ارزیابی مثبت عملکرد پست استان گفت: نگاه وسیع و اقتصادی محور به پست و استفاده و بهره برداری از ظرفیتهای شبکه در این استان مشهود می باشد و گامهای مثبت و ارزشمندی در خصوص افزایش سهم از بازار برداشته شده است.

احمدی با اشاره به سهم درآمد و ترافیک استان بر جذب سرویسهای با ارزش افزوده بالا، افزود: شناخت بازار و نیاز مشتری، ایجاد بازارهای جدید و با ارزش و حفظ بازارهای سودده موجود از جمله شیوه های ایجاد تعادل در ترافیک و درآمد می باشد.

وی خاطر نشان کرد:  فعالیتهای تولید محصول در شبکه پستی از طریق نیروی انسانی انجام می پذیرد به همین جهت ارایه آموزش های مناسب و تعیین نقشه و مسیر حرکت می تواند از هدر رفتن این بخش از سرمایه شرکت جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: در حوزه برنامه ریزی، تفکر یکپارچه درآمد زایی، بهبود کیفیت، تعدیل هزینه و تحلیل کارشناسانه و داشتن برنامه مدون و همچنین تشکیل میزهای تخصصی پاسخگویی از جمله نکات مثبت پست آذربایجان شرقی است که  می تواند در سایر استانها تعمیم یابد.

مدیر کل پست استان نیز در این جلسه ضمن ارایه گزارشی از عملکرد نه ماهه پست استان، تحقق 105 درصدی ضریب تعادل استان را یادآور شد.

پوربزرگ افزود: پست استان با بررسی و شناخت نقاط قوت و ضعف و ترمیم خلا های موجود، به عنوان شبکه ای توانا در سطح استان مطرح است و تعامل سازنده ای با سایر سازمانها برقرار ساخته و توانسته با ارایه خدمات با کیفیت گام های موثری در افزایش سهم خود از بازار پستی بردارد.

وی با اشاره به اجرای پروژه ملی سیماک در آذربایجان شرقی، تعامل و تمایل فرمانداران استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود : زیر پروژه سوم سیماک در کل استان تا هفته دولت به اتمام می رسد.

در ادامه این جلسه همکاران پست استان به طرح دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

بازدید از حوزه های ستادی و اجرایی از دیگر برنامه های نجاری عضو هیئت مدیره و همراهان در سفر به استان آذربایجان شرقی بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نگاه-سیستمی-و-برنامه-محور-در-اذربایجان-شرقی-عامل-رشد-و-توسعه-استان-شده-است.bos