شماره: 316919 تاریخ : 1396/12/20-01:36:05

نمایشگاه کار می‌تواند پتانسیل‌های بیشتری داشته باشد

فریبا امینی: برگزار کنندگان برای بهتر شدن نمایشگاه در سال های دیگر می‌توانند کار گروه‌هایی تشکیل دهند که کارفرمایان نظرات راجع به نمایشگاه امسال و سال‌های قبل را بیان کرده تا تصمیمات بهتری اتخاذ گردد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، فریبا امینی، کارشناس روابط عمومی و برندینگ فن آوران اطلاعات خبره در اولین نمایشگاه کار ایران درباره حضور در نمایشگاه کار گفت: ما شرکتی فعال در زمینه بیمه هستیم وتولید نرم افزار بیمه گری را به صورت انحصاری در دست داریم و بخش اعظم شرکت‌های بیمه را پوشش می‌دهیم، در خصوص نمایشگاه کار، شرکت ما در سال‌های گذشته هم در نمایشگاه کار شریف حضور داشت. 

وی درباره تاثیرگذار بودن نمایشگاه افزود: نمایشگاه سال گذشته برای تاثیرگذار بود ولی نسبت به سطح توقع شرکت بازخورد کمتری داشت، اما امسال نمایشگاه در یک مکان عمومی برگزار شده و تبلیغات گسترده تر و رسمی تر نسبت به سال قبل انجام شده و کسانی که در نمایشگاه حضور دارند اطلاعات خوبی نسبت به نمایشگاه کار دارند و همه این موارد باعث استقبال بیشتر مردم شده است. با این وجود این نمایشگاه پتانسیل‌های بیشتری می‌تواند داشته باشد. مثلا بر روی تبلیغات نمایشگاه و آماده‌سازی غرفه‌ها و اعلام ساعات نمایشگاه میتوانستند بیشتر کار کنند و فضای بزرگتری به نمایشگاه اختصاص دهند. مثل نمایشگاه بین المللی و مصلی زیرا ما جوانانی داریم که به دنبال کار و پیشرفت شغلی هستند و ما باید این فضا را در اختیار آنها قرار دهیم که در این صورت اگر امکان پذیر شود قطعا شرکت‌ها و برگزار کنندگان نمایشگاه سود بیشتری دریافت می‌کنند.

امینی درباره روزمه‌های دریافتی در این نمایشگاه گفت: تا پایان نمایشگاه حدود هزار رزومه کاری پرشده از مردم خواهیم داشت که دغدغه اصلی ما این که چند درصد از این رزومه های پرشده برای ما مناسب هستند و می توانند جذب شرکت ما شوند که اگر امسال بازخورد خوبی نداشته باشیم برای حضور در نمایشگاه سال دیگر امکان دارد تصمیمات دیگری بگیریم. 

وی خاصر نشان کرد: برگزار کنندگان برای بهتر شدن نمایشگاه در سال های دیگر می‌توانند کار گروه‌هایی تشکیل دهند که کارفرمایان نظرات راجع به نمایشگاه امسال و سال‌های قبل را بیان کرده تا تصمیمات بهتری اتخاذ گردد.

امینی پیرامون بهبود عملکرد نمایشگاه نسبت به سال های اخیر گفت: نمایشگاه امسال از نظر مکان برگزاری و شرکت کننده‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته است زیرا شرکت کننده‌های سال قبل فقط دانشجوهای دانشگاه‌های دولتی بودند ولی امسال ورود عموم آزاد بوده و کسانی حضور پیدا کردند که رزومه‌هایی در سطح بالا داشتند.

وی در پایان افزود: البته که ما با برنامه وارد این نمایشگاه شدیم و طیفی که مد نظر ماست مرتبط با کار شرکت است، یعنی اغلب افرادی که در رشته نرم افزار و کامپیوتر فارغ التحصیل شده اند مورد پذیرش هستند.

اولین نمایشگاه کار ایران بعد از برگزاری 8 دوره تحت عنوان نمایشگاه کار شریف از تاریخ 3 تا 5 اسفند در مجموعه بوستان گفتگو در سطح ملی برگزار شد.

 

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نمایشگاه-کار-می‌تواند-پتانسیل‌های-بیشتری-داشته-باشد.bos