شماره: 349100 تاریخ : 1397/02/29-12:31:50

نمایشگاه نفت همه ساله بدون شعار و خودنمایی به رشد و توسعه می‌رسد

محمدحسن حق گویی: لازم است با روش‌های علمی و درست، تولیدات و توانایی‌های صنعت نفت را به پیمانکاران ، کارفرمایان ، مدیران دولتی و دانشجویان معرفی نماییم.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، شرکت مهندسی پارس اخگر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پیتروشیمی حضور پر رنگ داشت. این شرکت در حوزه تولید تجهیزات و سازه های مربوط به پالایشگاه فعال است و صادرات گسترده‌ای به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عراق ، سوریه ، عمان و دبی دارد، علاوه بر آن در لیست جامع نفت ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان توسعه و نوسازی صنایع معدنی قرار می‌گیرد.

مهندس محمدحسن حق گویی، مدیرعامل شرکت مهندسی پارس اخگر ( معاون و مشاور سابق وزیر نفت ) با تاکید بر اطلاع رسانی ضعیف نمایشگاه گفت: در روند نمایشگاه باید تغییراتی ایجاد شود، زیرا حضور تولیدکنندگان، کارفرمایان و دانشجویان بسیار کمرنگ است.

وی در ادامه گفت: نمایشگاه نفت هرساله ساله بدون شعار و خودنمایی به رشد و توسعه می‌رسد و برای آن که بتوانیم این رشد و توسعه را حفظ کنیم لازم است با روش‌های علمی و درست، تولیدات و توانایی‌های این صنعت را به پیمانکاران ، کارفرمایان ، مدیران دولتی و دانشجویان معرفی کرده و برای ایجاد علاقه در گروه‌های ذی نفع در صنایع ملی ( سازندگان ، مصرف کنندگان ، محققین و جامعه دانشگاهی ) ، لازم است مسولین برای نمایشگاه برنامه ریزی گسترده داشته باشند و حمایت از تولید ملی را به مردم یادآوری کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نمایشگاه-نفت-همه-ساله-بدون-شعار-و-خودنمایی-به-رشد-و-توسعه-می‌رسد.bos