شماره: 312874 تاریخ : 1396/10/12-01:08:44

نقش مهم سازمان میراث‌فرهنگی در حل مشکلات کشور

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت نقش سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حل مشکل اشتغال، درآمدزایی، رونق بازار و... تأکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی امروز گفت: یکی از مسائل عمده کشور حل مشکل اشتغال است، ایجاد شغل در صنایع نیازمند اعتبارات بسیار سنگینی است، درصد سهمی که حوزه کشاورزی نیز از اشتغال دارد چندان قابل توجه نیست.


وی افزود: کشور ما کشوری بکر در حوزه گردشگری و تاریخی است، استفاده از این ظرفیت‌های علاوه بر اینکه برای کشور ارزآور است می‌تواند کشور را از رکود خارج کند، باعث ورود گردشگر ‌شود، درآمدزا باشد و مشکل اشتغال کشور را حل کند. 

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این نکته که باید تعامل میان سازمان میراث‌فرهنگی و مجلس بیشتر شود تأکید کرد: از آنجا که دغدغه اصلی دولت و مجلس حل مشکل اقتصاد و خروج از رکود، ارزآوری و جلوگیری از خروج ارز و جذب گردشگر است، باید به حوزه گردشگری و توسعه آن توجه ویژه شود. 

وی افزود: همه موارد یادشده نشان‌دهنده اهمیت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است، زیرا این سازمان می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات کشور را در حوزه اشتغال، درآمدزایی، رونق بازار و... حل کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نقش-مهم-سازمان-میراث‌فرهنگی-در-حل-مشکلات-کشور.bos