شماره: 313283 تاریخ : 1396/10/18-11:32:29

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

نقش تامین اجتماعی در ایجاد آرامش خاطر جامعه بی بدیل است

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و ریاست مجمع نمایندگان استان در جریان بازدید از اداره کل تامین اجتماعی قزوین ، برپائی رفاه اجتماعی و اقتصادی را از جمله راههای اولیه امنیت کشور برشمرد و تصریح کرد: در این مسیر نقش سازمان تامین اجتماعی در ایجاد آرامش خاطر جامعه با توجه به مخاطبین گسترده خود بی بدیل است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ بهمن طاهرخانی افزود: آمادگی خود را در مسیر مساعدت همه جانبه از این سازمان در مجلس اعلام می کنیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین ضمن تقدیر از همراهی نمایندگان مردم در پیگیری مطالبات این سازمان گفت:  تامین اجتماعی سازمانی مشاع و بین النسلی و در برقراری تامین امنیت بسیار حایز اهمیت است .
سیروس نصیری ضمن اشاره به جمعیت 62 درصدی تحت پوشش استان صنعتی قزوین افزود: ماهانه 102 میلیارد تومان به 66 هزار خانوار مستمری بگیر و جامعه 7905 مقرری بگیر بیمه بیکاری این استان پرداخت می شود.
وی گفت: کارفرمایان استان قزوین بیش از 440 میلیارد تومان بدهی به سازمان تامین اجتماعی دارند.
نصیری به عملیاتی کردن صد در صدی بازرسی الکترونیک، راه اندازی نسخ الکترونیک با کاهش 15 درصدی صدور دفترچه و صرفه جوئی کاغذ، دریافت الکترونیکی لیست و حق بیمه و... اشاره کرد و گفت: تمام اقدامات مذکور در مسیر ایجاد سازمانی هوشمند و چابک انجام شده است.
ریاست مجمع نمایندگان قزوین در ادامه از روند اجرای امور توسط همکاران اداره کل تامین اجتماعی این استان بازدید و بر رضایت ارباب رجوع و ایجاد آرامش خاطر آنان تاکید کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نقش-تامین-اجتماعی-در-ایجاد-ارامش-خاطر-جامعه-بی-بدیل-است.bos