شماره: 521948 تاریخ : 1399/08/06-03:25:54

با حضور عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست:

نشست فوق العاده اتحادیه پستی جهانی برگزار شد

نشست فوق العاده اتحادیه پستی جهانی با حضور بهزاد اقبال خواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و شورای راهبری این اتحادیه، در برن سوئیس در حال برگزاری است.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، اقبال خواه در این نشست فوق العاده که با هدف بحث و بررسی در خصوص نحوه برگزاری بیست و هفتمین کنگره پستی جهانی در شرایط بحرانی همه گیری ویروس کرونا برگزار شده، به همراه مهدی آهویی مشاور وزیر و رییس مرکز همکاری‏های تخصصی و مطالعات راهبردی بین المللی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافته است.

به گفته عضو هیئت مدیره، اشاعه ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای جهانی از جمله برگزاری کنگره اتحادیه پستی جهانی که قرار بود شهریور ماه امسال در ابیجان پایتخت ساح عاج، برگزار شود را به تعویق انداخته، این در حالی است که اهداف و برنامه های تعیین شده در دستور کار این اتحادیه بسیار مهم بوده و تاثیر مستقیمی بر تداوم کار شبکه های پستی کشورهای عضو اتحادیه و تعاملات پستی جهانی دارد.

وی با اشاره به برخی موضوعات قابل طرح در این کنگره از قبیل انتخاب دبیر کل و معاون اتحادیه، انجام انتخابات اعضای شوراهای راهبری و عملیاتی و تعیین بودجه اتحادیه برای چهارسال پیش رو و تدوین استراتژی پستی جهانی، افزود: تصمیم گیری در خصوص این مسایل، نقشه راه شرکت های پست برای چهار سال بعدی است که ضرورت برگزاری کنگره با رعایت تمامی دستورالعمل ها و موازین بهداشتی را روشن می سازد.

کنگره پستی جهانی، به ‏عنوان عالی ‏ترین نهاد تصمیم ‏گیری پستی، هر چهارسال یک‏بار با حضور تمامی یکصد و نودودو کشور عضو، در یکی از کشورها برگزار می‏ شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نشست-فوق-العاده-اتحادیه-پستی-جهانی-برگزار-شد.bos