شماره: 517868 تاریخ : 1399/05/25-05:45:14

نشست صمیمی دکتر شیری با جمعی از بازنشستگان پست بانک ایران

نشست صمیمی دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با اعضای هیأت مدیره کانون بازنشستگان این بانک به مناسبت بیست و پنجم مردادماه سالروز تکریم بازنشستگان برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در این نشست ضمن تجلیل از زحمات آنان گفت: بازنشستگان گنجینه ای ارزشمندی هستند و پشتوانه فکری ما برای استفاده از تجربیات گذشته می باشند.
وی با بررسی پیشنهاد های مطرح شده توسط بازنشستگان و ارائه توضیحات لازم به آنان افزود: توجه به امور رفاهی، معیشت و پرداخت های مناسبتی بازنشستگان همواره در دستور کار بانک است و همواره در چارچوب قوانین و مقررات در راستای تأمین معیشت آنها تلاش خواهیم کرد.
عین الله کلامی رییس هیأت مدیره کانون بازنشستگان پست بانک ایران نیز در این نشست به نمایندگی از تمامی بازنشستگان ضمن تقدیر از توجه مدیرعامل بانک به امور بازنشستگان، به تبیین مشکلات و درخواست های آنان پرداخت و گفت: امیدواریم با هم افزائی بیشتر موجب ارتقاء کانون شده تا همه از نتایج مثبت آن بهره مند شوند.
گفتنی است: به مناسبت همین روز، مدیریت های شعب استان ها و مناطق شرق و غرب استان تهران و ادارات ستادی نیز از بازنشستگان حوزه خود تکریم نمودند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نشست-صمیمی-دکتر-شیری-با-جمعی-از-بازنشستگان-پست-بانک-ایران.bos