شماره: 522421 تاریخ : 1399/08/18-11:52:44

نشست شورای راهبری موزه ها و اماکن تاریخی وزارت ارتباطات برگزار شد

دومین نشست شورای راهبری موزه ها و اماکن تاریخی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بررسی وضعیت اقدامات انجام شده، برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، اعضای شورا در این نشست سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات، بهزاد اقبال خواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، جمال هادیان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و حسن عمیدی مدیر کل دفتر مدیرعامل، امور استان ها و ارتباطات شرکت ملی پست بودند که فعالیت های صورت گرفته در بخش های مرمت، بازسازی و اقدامات انجام شده در اماکن تاریخی و موزه های وزارت تابعه و برنامه های یکسال آینده آن را بررسی کردند.

توسعه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ساماندهی، تقویت نیروی انسانی موزه ارتباطات و بازسازی ساختمان موزه، متناسب با فعالیت ها و ماموریت های جدید این مکان فرهنگی از دیگر مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

با توجه به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موزه ها و اماکن تاریخی متعددی در اختیار دارد، شورای راهبری در راستای نظارت دقیق تر بر فعالیت های این موزه ها و اماکن تاریخی ایجاد شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نشست-شورای-راهبری-موزه-ها-و-اماکن-تاریخی-وزارت-ارتباطات-برگزار-شد.bos