شماره: 519065 تاریخ : 1399/06/17-11:18:26

نخستین جشنواره پست و رسانه برگزار می شود

مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست از برگزاری نخستین جشنواره پست و رسانه در آستانه روز جهانی پست (17 مهر) خبر داد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی شرکت ملی پست، حسن عمیدی افزود: مصمم هستیم در جشنواره پست و رسانه با بررسی آثار تولیدی خبرنگاران شامل خبر، مصاحبه، گزارش و یادداشت چه به صورت مکتوب یا تصویری و انتخاب آثار برتر، از زحمات فعالان رسانه ای قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط متقابل دستگاه های خدمات رسان و رسانه ها، اظهار داشت: قدردانی از تلاش های خبرنگاران و فعالان رسانه ای در مطبوعات، خبرگزاری ها، شبکه های رادیویی و تلویزیونی و شبکه های اجتماعی که در انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به پست تلاش می کنند، از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

عمیدی با اشاره به اینکه اخبار و گزارش های تولیدی می بایست حول محورهای نقش پست در رفاه اجتماعی و سلامت عمومی، نقش پست در رونق تجارت الکترونیک و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر آن و نقش خدمات پست در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشد، افزود: پس از بررسی آثار دریافت شده، به سه اثر برتر جوایز ارزنده ای اعطا خواهد شد.

مدیر کل دفتر ارتباطات و امور بین الملل تصریح کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه ای می توانند سه اثر تولید شده خود در موضوعات یاد شده از تاریخ 17 مهر 1398 تا یک مهر 1399 را با ذکر نام رسانه و مشخصات فردی، به منظور شرکت در این جشنواره و داوری آثار منتخب، به پست الکترونیکی روابط عمومی شرکت ملی پست به آدرس pr@post. ir ارسال کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نخستین-جشنواره-پست-و-رسانه-برگزار-می-شود.bos