شماره: 311666 تاریخ : 1396/09/28-08:34:45

نتایج مطالعات میدان‎های شادگان و سپهر ارائه شد

نتایج مطالعات شرکت گسترش انرژی پاسارگاد روی میدان شادگان به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نتایج مطالعات شرکت اویک روی میدان سپهر به شرکت ملی نفت ایران ارائه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ قرار است مطالعات توسعه‎ای میدان نفتی شادگان از سوی 2 شرکت روسی تات‎نفت و زاروبژنِفت و شرکت ایرانی تنکو به زودی به مناطق نفتخیز ارائه شود تا با بررسی کامل طرح‎های مطالعاتی ارائه شده از سوی شرکت‎های روسی و ایرانی، مذاکره های قراردادی توسعه میدان نفتی شادگان با شرکتی که بهترین پیشنهاد را داشته است نهایی شود.

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 11 بهمن ماه 1395 با هدف مطالعه سه میدان کرنج (مخازن آسماری، پابده و خامی)، پارسی (مخزن آسماری) و شادگان (مخازن آسماری و بنگستان)، تفاهمنامه همکاری و قرارداد محرمانگی امضا کرده بودند.

شرکت اویک هم امروز (28 آذرماه) طرح پیشنهادی و برنامه جامع توسعه (MDP) میدان نفتی سپهر را به معاون امور مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت ایران ارائه داد. این دو شرکت، 19 اردیبهشت امسال در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف مطالعه میدان سپهر تفاهمنامه همکاری امضا کرده بودند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/نتایج-مطالعات-میدان‎های-شادگان-و-سپهر-ارایه-شد.bos