شماره: 311713 تاریخ : 1396/09/29-01:54:53

بازدید معاون وزیر ارتباطات از پست البرز:

مهندس نعمتی: استاندارد سازی فرایندهای پستی و تحول در بخش توزیع از اولویت های اصلی پست است

معاون وزیرارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل در دیدار با کارکنان پست البرزگفت: استاندارد سازی فرایندهای پستی و ایجاد تحول و تغییر در بخش توزیع از اولویت های اصلی پست است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهندس نعمتی روز چهارشنبه در جریان بازدید از اداره پست البرز و دیدار و گفت و گو با کارکنان این استان، افزود: موزعین نقش راهبردی در شبکه دارند به همین دلیل عملکرد این گروه از همکاران کاملا تخصصی است و عملکرد کل شبکه را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با اشاره به اهمیت فرآیند توزیع در ارایه خدمات با کیفیت، از تلاش مسئولان شبکه در جهت تجهیز کمی و کیفی امکانات مورد نیاز کارکنان این حوزه که حدود 500 تن از همکاران شبکه را تشکیل می دهند، خبر داد.

مدیر عامل ضمن تقدیر از تلاش و خدمات شایسته کارکنان بخش توزیع، موزعین را بازوی توانمند پست دانست که به عنوان رابطی امین بین مردم و سازمان ایفای نقش می کنند.

مهندس نعمتی اقدام ارزشمند همکار نامه رسان منطقه 13 در خصوص رساندن چک مفقوده شده به صاحبش، گفت: صداقت و امانتداری، اصل و اساس شرکت ملی پست است.

او با تاکید به ظرفیت های موجود در شبکه پستی از جمله حدود یک میلیون متر مربع فضای عملیاتی و شبکه گسترده توزیع، گفت: مسلما بخش خصوصی از این سطح امکانات بی بهره است.

مهندس نعمتی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای ارتقا سطح معیشتی کارکنان؛ از انعقاد قرارداد با شرکت بیمه سامان با شرایط مناسب تر، ایجاد زمینه استفاده از ظرفیت های خدمات الکترونیک ، افزایش میزان استفاده همکاران از امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی پیام و همچنین انعقاد قرارداد با شرکت سایپا خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت معیشت کارکنان در گرو تحقق درآمد پیش بینی شده و کاستن از هزینه های غیرضروری است، اظهار داشت: امروزه شرایط و رویکردهای شبکه تغییر کرده و شرایط رقابتی پیش رو می باشد که رویکرد ما در این حوزه، تعامل و هم افزایی با اپراتورها با هدف ارایه خدمات با کیفیت تر و تامین رضایت مشتریان است.

وی پیشرفت و توسعه پست  طی  سال های اخیر را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با مشارکت جمعی و همت همیشگی کارکنان و همچنین مدیریت منابع انسانی، به دستاوردهایی در شان شبکه دست یابیم.

فرزین مدیر کل پست استان البرز نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی در خصوص عملکرد پست استان در شاخص های مختلف، به تشریح مسایل، مشکلات، نقاط قوت و قابل بهبود پست البرز پرداخت.

برگزاری جلسه پرسخ و پاسخ با حضور مهندس نعمتی مدیرعامل شرکت، ترابی مدیر کل روابط عمومی و فرزین مدیرکل پست استان البرز از دیگر بخش های برنامه سفر مدیرعامل به استان البرز بود.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مهندس-نعمتی-استاندارد-سازی-فرایندهای-پستی-و-تحول-در-بخش-توزیع-از-اولویت-های-اصلی-پست-است.bos