شماره: 512576 تاریخ : 1399/02/21-05:33:22

مهلت انتخاب روش مستقیم سهام عدالت تمدید نمی شود

رییس کل سازمان خصوصی سازی با حضور در وزارت اقتصاد طی برنامه ویدیو کنفرانس جزییات مدیریت سهام عدالت را تشریح کرد و به سوالات مختلف مدیران کل اقتصاد و دارایی استان ها پاسخ داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، در این برنامه دو ساعته دکتر علیرضا صالح با تاکید بر اطلاع رسانی درست در استان ها و شهرستان های سراسر کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه همه مشمولان، سهامدار شرکت های سرمایه گذار استانی هستند لازم است علاوه بر نظارت سازمان بورس مدیران استانی نیز نظارت لازم در انتخاب مدیران شرکت های سرمایه گذاری استانی داشته باشند تا این شرکت ها به خوبی شکل بگیرند تا دارایی های سهامداران به شکل مناسب مدیریت شود و ارزش افزوده ای برای سهامداران عدالت به همراه داشته باشد.

وی با اعلام اینکه سهامدارانی که به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه نکنند به صورت خودکار روش غیر مستقیم برای آنها انتخاب خواهد شد افزود: سهامداران در صورتی که تمایل به مدیریت سهام خود به صورت مستقیم دارند تا پایان روز 8 خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه سهام عدالت موافقت خود را اعلام نمایند.

وی به سهامداران توصیه کرد: تصمیم گیری در خصوص انتخاب روش مستقیم را به روزهای آخر موکول نکنند چرا که این فرصت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مهلت-انتخاب-روش-مستقیم-سهام-عدالت-تمدید-نمی-شود.bos