شماره: 519330 تاریخ : 1399/06/22-01:28:10

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد تمدید شد

با توجه به استقبال علاقه مندان و ایجاد فرصت جهت ارایه آثار از سوی ثبت نام کنندگان، مهلت ارسال فیلم به جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، تا پایان مهرماه تمدید شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک پاسارگاد، طبق اعلام دبیرخانه ی جشنواره فیلم کوتاه پاسارگاد، با توجه به استقبال بسیار خوب علاقه مندان و تداوم ارسال آثار، مهلت ارسال فیلم های کوتاه تا پایان مهر سال 1399 تمدید شد. به این ترتیب، افرادی که جهت ارسال آثار در سایت جشنواره ثبت نام کرده اند و همچنین سایر علاقه مندان پس از ثبت نام، می توانند آثار خود را با موضوع «حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی»، به دبیرخانه ارسال کنند.

این جشنواره در دو بخش فیلم سازان حرفه ای و با تجربه و همچنین جوانان و علاقه مندان غیرحرفه ای برگزار خواهد شد. مدت زمان نمایش آثار ارسالی به همراه تیتراژ باید بین 180 ثانیه تا 10 دقیقه باشد. آثار در ابعاد استاندارد (حداقل 720) و در دو کیفیت مناسب بازبینی و اکران، در فرمت های MP4 و HD یا FHD تهیه و برای دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

جوایز جشنواره در بخش فیلم سازان حرفه ای و با تجربه از نفرات اول تا سوم به ترتیب عبارتند از جام زرین پاسارگاد و مبلغ 500 میلیون ریال، جام سیمین پاسارگاد و مبلغ 350 میلیون ریال و جام بلورین پاسارگاد و مبلغ 200 میلیون ریال. همچنین جوایز جشنواره در بخش استعدادهای جوان از نفرات اول تا سوم به ترتیب جام زرین پاسارگاد و مبلغ 200 میلیون ریال، جام سیمین پاسارگاد و مبلغ 150 میلیون ریال و جام بلورین پاسارگاد و مبلغ 100 میلیون ریال است.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام و دریافت کد رهگیری به سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مهلت-ارسال-اثار-به-جشنواره-فیلم-کوتاه-پاسارگاد-تمدید-شد.bos