شماره: 514688 تاریخ : 1399/03/31-05:26:44

مقابله با همه گیری بیماری ها به بازی های سال 99 رسید

معاون پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: «هکاتون» بازی های جدی 1399 (بازی های چند روزه) با حمایت وزارت ورزش و جوانان و وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

به گزارش بانک و صنعت، در دنیای امروز که همچنان درگیر ویروس کرونا است، آنچه که بیش از گذشته در سبک زندگی افراد خودنمایی می کند، ضرورت ارائه آموزش و یادگیری مهارت های زندگی است. ضرورتی آن قدر مهم که برگزاری هکاتون بازی های جدی سال 1399 (رویداد بازی سازی 3 روزه) را نیز تحت الشعاع قرار داده است.

«حامد نصیری» افزود: هکاتون امسال با موضوع «مهارت های زندگی: مواجهه با همه گیری بیماری ها» به غیر از تهران، در شهرهای تبریز و اصفهان نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد، حتما دنبال تاریخ برگزاری آن هستند؛ اما از آن جایی که هنوز به مرحله کنترل شیوع این ویروس در کشور، نرسیده ایم، برای زمان و نوع برگزاری آن تصمیم گیری نهایی نشده و با توجه به شرایطی که پیش خواهد آمد، در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

در هکاتون بازی های جدی سال 1399 همچون سال های گذشته و طی سه روز برگزاری، علاوه بر مشاورهای متخصص فنی که به شرکت­ کنندگان در حوزه تولید و طراحی بازی مشاوره می دهند، مشاورهای متخصص علمی نیز حضور دارند. مشاوران علمی در خصوص مهارت های مواجهه با همه گیری بیماری ها به افراد و تیم های بازی ساز شرکت ­کننده در این رویداد نکات آموزشی لازم را ارائه می دهند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مقابله-با-همه-گیری-بیماری-ها-به-بازی-های-سال-99-رسید.bos