شماره: 348289 تاریخ : 1397/02/16-05:13:07

سردار اشتری:

مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با این پدیده شوم را اولویت ناجا برشمرد و گفت: برای حمایت کالای ایرانی مبارزه با قاچاق کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مبارزه با قاچاق کالاو ارز، سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان و معاونان ناجا با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با این پدیده شوم را اولویت بعدی ناجا برشمرد و افزود: در سال های گذشته، این موضوع مورد تأکید بوده البته با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی است این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که یکی از راه های تحقق این امر، مقابله و مبارزه با کالای قاچاق است که با جدیت پیگیری شود.

وی تصریح کرد: کاهش تلفات جاده ای و تعیین سهم سایر دستگاه ها و مسئولیت سازی آنها در مبحث تصادفات یکی از اولویت های ناجا در سال جاری به شمار می آید.
این مقام عالی انتظامی کشور، مبارزه با عرضه و توزیع مواد مخدر را از دیگر برنامه های ناجا در سال جاری برشمرد و افزود: اولویت های تعیین شده ناجا باید با بهره مندی از تمام از ظرفیت های درون و برون سازمانی به مرحله اجرا در آید و از مشارکت مردمی و خیرین امنیت ساز نیز باید بیش از گذشته در حفظ و ارتقاء امنیت استفاده شود تا ان شاء الله بتوان به نتایج مطلوب در این زمینه دست یافت.
سردار اشتری تأکید کرد: ارتقاء روحیه ولایت مداری، مدیریت جهادی، ابتکار عمل، نوآوری، جانشین پروری، صیانت و سلامت سازمان، معیشت و منزلت کارکنان ، ارتقاء کمی و کیفی در موضوع آموزش، جذب و گزینش از الویت های ناجا عنوان کرد.
وی افزود: برون سپاری، توسعه کمی و کیفی خدمات انتظامی، ساماندهی و انضباط بخشی فعالیت های اقتصادی همگی پایه و مبنای اولویت های ناجا به شمار می آید که باید با سرمایه گذاری در این زمینه ها، اولویت های مزبور را عملیاتی کرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مقابله-با-قاچاق-کالا-و-ارز-از-اولویت‌های-ناجا-است.bos