شماره: 312150 تاریخ : 1396/10/04-06:33:37

اطلاعیه شماره 2 رگولاتوری

معرفی مدلهای جدید گوشی تلفن همراه مشمول طرح رجیستری

در مرحله دوم اجرای طرح رجیستری از ساعت 24 روز جمعه 8 دی ‌ماه تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه گوگل، بلک‌بری و موتورولا مشمول طرح می‌شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی قاچاق کالا، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اطلاعیه‌ جدید خود اعلام کرد:

نظر به اجرای موفقیت‌آمیز مراحل اولیه طرح رجیستری و در راستای اهداف پیشگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه، تحقق حقوق مصرف‌کنندگان، واردکنندگان قانونی و فروشندگان مجاز و براساس تصمیمات متخذه در یازدهمین جلسه کمیته راهبری طرح رجیستری، در ادامه مرحله دوم طرح و از ساعت 24 روز جمعه 8 دی ‌ماه تمامی مدل‌های گوشی تلفن همراه گوگل، بلک‌بری و موتورولا مشمول طرح می‌شوند.

سایر مدلها نیز متعاقباً در هفته‌های آینده پس از اعلام رسمی تحت پوشش طرح قرار می‌گیرند. پیش از این و از تاریخ 14 آذرماه تمامی گوشی و تبلت‌های اپل مشمول طرح شده بودند.

بنابراین به کلیه دارندگان مدلهای گوشی فوق توصیه می‌شود تا تاریخ ذکر شده گوشی‌های موجود خود را فعال کنند و خریداران گوشی‌های مذکور نیز از تاریخ شروع طرح (96/10/8) همانند گوشی‌های اپل قبل از فعال‌سازی با استعلام کد 15 رقمی (IMEI) از طریق سامانه #7777* یا #4* اصالت گوشی را استعلام و پس از اطمینان از ثبت گوشی نسبت به خرید آن اقدام نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/معرفی-مدلهای-جدید-گوشی-تلفن-همراه-مشمول-طرح-رجیستری.bos