شماره: 494949 تاریخ : 1398/09/18-04:43:46

معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین:

مشتریان گرامی، فعال سازی رمز یک بار مصرف خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند

مهندس صفری معاون فناوری اطلاعات بانک قوامین وابسته به بانک سپه در اطلاعیه ای از مشتریان این بانک خواست تا با استفاده از اپلیکیشن جی بی رمز این بانک که در همین سایت در دسترس مشتریان است در اسرع وقت نسبت به فعال سازی رمز یک بار مصرف خود اقدام نمایند و این اقدام را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، در این اطلاعیه آمده است : با توجه به الزامی بودن استفاده از رمز یکبار مصرف در تمام تراکنش های غیرحضوری کارت در درگاه های پرداخت اینترنتی و تلفن همراه از ابتدای دی ماه سال جاری، ضروری است مشتریان گرامی در اسرع وقت از طریق خودپردازها و یا شعب بانک ، نسبت به فعال سازی رمز پویای کارت خود اقدام نمایند.


معاونت فناوری اطلاعات  بانک قوامین در این اطلاعیه با اشاره به کاهش مخاطرات ناشی از برداشت های غیرمجاز و سوء استفاده از کارت های بانکی به عنوان مزایای رمز یک بار مصرف، اعلام کرد : کلیه زیرساخت های لازم جهت استفاده مشتریان از رمز پویا در بانک قوامین مهیا است و کلیه شعب بانک در سراسر کشور در تمام ساعات اداری پذیرای درخواست های فعال سازی رمز پویا از سوی مشتریان گرامی هستند .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مشتریان-گرامی-فعال-سازی-رمز-یک-بار-مصرف-خود-را-به-روزهای-پایانی-ماه-موکول-نکنند.bos