شماره: 348390 تاریخ : 1397/02/18-10:40:43

در فروردین 97

مشاوره مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به بیش از 18 هزار نفر

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی (CRM ) با بهره گیری از سیستم های نوین ارتباطی، بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در حوزه های مربوط به این سازمان راهنمایی می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی از طریق 4 کانال در فروردین سال جاری ؛ سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی، پیام صوتی و بخش مراجعین حضوری مستقر در ستاد مرکز، پاسخگوی 18 هزار و 531  مورد مشاوره بیمه و درمانی در فروردین سال 97 بوده است .

مشاوره های ارائه شده در حوزه های مختلف سازمان تامین اجتماعی بوده است که بیشترین بخش مربوط به حوزه بیمه ای با 68,25 درصد است و حوزه های اقتصادی مالی، درمانی و نظارتی و فرهنگی دیگر بخش های مورد مشاوره مخاطبان بوده است.
56,88 درصد تماس های گرفته شده در 4 کانال ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مربوط به حوزه های فنی بیمه شدگان، نامنویسی و حساب های انفرادی، درآمد حق بیمه و فنی مستمری بوده است.
تماس هایی که با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در فروردین 97 برقرار شده شامل 89,38 درصد از طریق سامانه تلفنی 1420،  4.45 درصد پیامک، 4.16 درصد مراجعین حضوری و 2.01 درصد پیام های صوتی بوده است.
16 هزار و 563 تماس از سراسر کشور با مرکز ارتباطات مردمی این سازمان برقرار شده است . 60,44 درصد این تماس ها از تهران بوده و استان های البزر، خوزستان، خراسان رضوی، فارس و یزد دارای بیشترین ها تعداد تماس با سامانه تلفنی 1420 بعد از تهران بوده اند.
در تماس های تلفنی با 1420، بیمه بیکاری، بیمه اختیاری، غرامت دستمزد ایام بارداری، مشاهده اینترنتی سابقه بیمه شده، ادعای اشتغال،ارسال لیست، بازرسی، برقراری مستمری بازنشستگی وبازماندگی ، کمیسیون های پزشکی و تایید از کارافتادگی، نوبت دهی بیمارستان ها و مراکز درمانی ملکی، نسخه الکترونیکی، دریافت هزینه های درمانی، مراکز طرف قرارداد، بیمه تکمیلی، کاراکارت و خدمات رفاهی بازنشستگان و... مطرح و پاسخ لازم به مخاطبان ارائه شده است.
همچنین در همین مدت 13 هزار و 308 نفر در سایت پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی ثبت نام و سئوالات و مسائل خود را مطرح کردند.
به طور کلی، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در فروردین سال جاری، 16 هزار و 563 مورد تماس تلفنی(1420) انجام شده و 13 هزار و 38 مورد متقاضی خدمات پورتال شده اند و 825 مورد پیامک ، 771 مورد مراجعه حضوری و 372 مورد پیام صوتی با این مرکز انجام گرفته است.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مشاوره-مرکز-ارتباطات-مردمی-سازمان-تامین-اجتماعی-به-بیش-از-18-هزار-نفر.bos