شماره: 518599 تاریخ : 1399/06/10-10:21:03

مشارکت دانش بنیان ها در ارتقای امنیت فضای مجازی در همکاری مشترک معاونت علمی و پلیس فتا

تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلیس فتا در زمینه بهره گیری از ظرفیت فعالان زیست بوم دانش بنیان در حوزه امنیت فضای مجازی امضا شد.

به گزارش بانک و صنعت، تفاهم نامه ای میان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سرتیپ دوم وحید مجید رییس پلیس فتا برای ارتقای امنیت فضای مجازی به کمک شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها امضا شد و بر اساس آن دو طرف تلاش می کنند تا با استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و شتاب دهنده های تخصصی حوزه امنیت سایبری وفناوری اطلاعات و ارتباطات رونق یابد.

فروش محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان، پیاده سازی راه حل های سرمایه گذاری در حوزه امنیت سایبری، جذب سرمایه گذار و منابع مالی در طرح های فناورانه این حوزه از دیگر محورهای این تفاهم نامه همکاری است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، توسعه طرح های امنیت سایبری با مشارکت شرکت های دانش بنیان و مراکز شتاب دهنده جزو محورهای همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پلیس فتا است. قرار است تا ظرفیت صندوق های پژوهش و فناوری، پارک های علم و فناوری کشور برای اجرای طرح پژوهشی مشترک در حوزه فناوری های نوین امنیت سایبری نقش آفرین شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مشارکت-دانش-بنیان-ها-در-ارتقای-امنیت-فضای-مجازی-در-همکاری-مشترک-معاونت-علمی-و-پلیس-فتا.bos