شماره: 520935 تاریخ : 1399/07/16-03:09:52

مرکز فناوری پکن از بازگشت قدرتمند اقتصاد خبر داد

مرکز فناوری پکن در ژانگانکون از رشد اقتصادی قدرتمند چین خبر داد. در 8 ماه نخست امسال درآمد کل شرکت های های تک، در این منطقه با 9.9 درصد افزایش روبرو شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از شین هوا، مرکز فناوری پکن در ژانگانکون از رشد اقتصادی قدرتمند چین خبر داد. در 8 ماه نخست امسال درآمد کل شرکت های تکنولوژی بالا، در این منطقه با 9.9 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 4 تریلیون یوآن (حدود 589.2 میلیارد دلار آمریکا) رسیده است.

بر طبق گزارش دفتر آماری شهرداری پکن، در میان بخش های کلیدی فناوری، بخش الکترونیکی و اطلاعاتی شاهد افزایش 17.5 درصدی درآمد سالانه بوده و درآمد آن از ژانویه تا آگوست به 1.93 تریلیون یوآن رسیده است.

این دفتر آماری همچنین در وب سایت خود اعلام کرده است که سایر بخش های عمده ای که به رشد اقتصادی کمک کرده اند شامل بخش مهندسی زیستی و داروهای جدید می باشد که درآمد کل آنها 158.2 میلیارد یوآن شده که 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کل هزینه تحقیق و توسعه فناوری پیشرفته ی شرکت های بزرگ در این منطقه نسبت به سال گذشته تقریباً یک چهارم افزایش یافته است و به 182.8 میلیارد یوآن رسیده است.

منطقه ژانگانکون که به دره سیلیکون چین معروف می باشدمیزبان شرکت های برجسته فناوری اطلاعات چینی و همچنین استارت آپ های جدید است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مرکز-فناوری-پکن-از-بازگشت-قدرتمند-اقتصاد-خبر-داد.bos