شماره: 489938 تاریخ : 1398/06/02-05:48:34

مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری تهران به پایان رسید

مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست گفت: با به پایان رسیدن مرحله نخست نوسازی ناوگان موتوری نامه رسان های استان تهران، 213 موتور سیکلت تحویل شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمد سلگی با اشاره به اینکه روند توزیع و تحویل موتور سیکلت ها طی چهار مرحله انجام می شود و در این فرایند دو هزار و 150 موتور سیکلت توزیع خواهد شد، افزود: در مرحله نخست 550 دستگاه، مرحله دوم و سوم هر کدام 750 دستگاه و در مرحله چهارم 100 دستگاه موتور تحویل همکاران موزع می شود.

وی فرایند توزیع را براساس اولویت مراجعه موزعان به شعب بانک عنوان کرد و اظهار داشت: هر مرحله توزیع حدود دو هفته به طول خواهد انجامید و در مجموع طی دو ماه موتورسیکلت ها تحویل می شود.

مدیر کل تامین، نگهداری و پشتیبانی همچنین تصریح کرد: علاوه بر تهران، تاکنون مرحله نخست توزیع استان های آذربایجان غربی، قزوین، البرز، خراسان رضوی و اصفهان نیز تا فردا به پایان می رسد.

سلگی یکی از موانعی که روند توزیع موتورسیکلت ها را با مشکل مواجه کرده است، معطلی در روند پلاک گذاری عنوان کرد و افزود: انطباق دهی آدرس های ثبت شده، بعضا روند پلاک گذاری را زمان بر می کند.

او اظهار امیدواری کرد: با تلاش همکاران اداره کل تامین، نگهداری و پشتیبانی و سایر حوزه ها، نوسازی ناوگان موتوری در زمان مقرر انجام شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مرحله-نخست-نوسازی-ناوگان-موتوری-تهران-به-پایان-رسید.bos