شماره: 514592 تاریخ : 1399/03/27-04:31:03

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران:

مدیریت علمی و فنی در بیمه آسیا حاکم است

شرکت بیمه آسیا، امروز بهتر از هر زمان دیگری در دوران اوج است، چرا که مدیریت علمی و فنی در آن حاکم شده و این درخت تنومند را سرپا نگه داشته است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در سفر به استان زنجان و در مراسم تقدیر از شعب برتر بیمه آسیا در طرح جدید درجه بندی شعب این شرکت، با اعلام مطلب فوق، افزود: شرکت بیمه آسیا به عنوان دومین شرکت صنعت بیمه، دارای ساختاری مقاوم و استوار است.
وی با اشاره به سابقه شرکت بیمه آسیا به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کشور، افزود: اساسا بخش خصوصی است که می تواند توانمند باشد و نهاد ناظر می تواند بر این بخش اعمال حاکمیت کند.
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، ضمن تقدیر از عملکرد تأثیرگذار مدیرعامل بیمه آسیا در تداوم موفقیت های این شرکت بزرگ بیمه ای کشور، رضایت سهامدار و بهره مندی ذینفعان را عامل رضایت کارکنان شرکت ذکر کرد و بر تلاش و همکاری در راستای ارتقای عملکرد مدیران ارشد تأکید نمود.
دکتر کریمی، شرکت بیمه آسیا را شرکتی با عملکرد بالا و کمترین مراجعه حضوری نمایندگان و شبکه فروش با برخورداری از آخرین سیستم های مدیریتی توصیف کرد و افزود: بیمه آسیا با به کارگیری این متدهای جدید، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نمایندگان و شبکه فروش خود است.
وی بر لزوم تفاهم و همکاری بین شرکت های بیمه برای مقابله با هرگونه نرخ شکنی در صنعت بیمه تأکید کرد و اظهار داشت: شرکت های بزرگ تر و مدیران فنی باید در این زمینه تفاهم و همکاری بیشتری داشته باشند، که این موضوع به نفع شرکت ها و صنعت بیمه است؛ زیرا دستیابی به بازار بهتر و کسب سود مناسب، حاصل ارائه نرخ صحیح و مدیریت ریسک است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیریت-علمی-و-فنی-در-بیمه-اسیا-حاکم-است.bos