شماره: 520354 تاریخ : 1399/07/07-05:12:38

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد از دفتر این شرکت در آذربایجان شرقی بازدید کرد

مدیر عامل پرداخت الکترونیک سداد با همراهی جمعی از معاونان و مدیران، از دفتر پرداخت الکترونیک سداد در آذربایجان شرقی بازدید و با مسئولین و پشتیبانان دیدار کرد و به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، محمدعلی محمودزاده مدیرعامل این شرکت، روز سه شنبه 25 شهریورماه در جمع کارکنان شرکت پرداخت الکترونیک سداد در آذربایجان شرقی حضور یافت و از رشد 58 درصدی مبلغ تراکنش ها در 5 ماه نخست سال 99 نسبت به دوره مشابه آن در سال 98، خبر داد.

ایشان در این نشست، شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی را درحوزه تعامل ها پیشتاز دانست و تاکید کرد: در حال حاضر مبلغ بیش از 80 درصد از تراکنش های بانک، کمتر از 500 هزار تومان است که با پلتفرم جدید (اپلیکیشن ایوا) هزینه ها به کمتر از 10 درصد فعلی می رسد.

محمود زاده با اشاره به اینکه بخشی از بازار به رقبا واگذار شده و باید برنامه ای داشته باشیم تا در مدت زمانی مشخص سهم خودمان را از بازار در یافت کنیم، تصریح کرد: سهم بانک ملی از بازار در کل کشور 25 درصد است، بنابراین ما نیز باید به سهم 25 درصدی دست یابیم، زیرا ظرفیت ها و حمایت های بانک ملی به ما اجازه این پیشرفت و افزایش سهم را می دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: شما باید خودتان را کارمند و نماینده پرداخت الکترونیک سداد و بانک ملی بدانید و با تعصب در جهت پیشبرد اهداف شرکت و بانک ملی و خدمت رسانی به مشتریان گام بردارید.

محمود زاده گفت: پشتیبانان باید در مراجعات خود به مشتریان تلاش کنند تا مشتریان را به استفاده از خدمات، سرویس ها و کارتخوان های سداد تشویق کنند. در این راستا با برخی فروشگاه های زنجیره ای از جمله فروشگاه رفاه صحبت کرده ایم تا بتوانیم شرکت پرداخت عامل آنها باشیم.

وی در ادامه یادآور شد: رویکرد ما در پرداخت الکترونیک سداد در حال تغییر است و تا کنون حدود 90 درصد فعالیت ما مربوط به دستگاه های کارتخوان و مابقی مربوط به اپلیکیشن و درگاه اینترنتی بوده است که قرار است از این پس به سرویس های موبایلی توجه بیشتری شود و اپلیکیشن «ایوا» را با قابلیت های جدید توسعه دهیم.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد با بیان اینکه در حال حاضر اقداماتی در خصوص ایوا انجام داده ایم که بسیاری از نیازهای مشتریان بر روی آن تعریف شده است، تشریح کرد: هر کاربری که ایوا را نصب می کند یک شناسه کاربری منحصر به فرد دارد که می تواند از طریق آن تمامی کارهای بانکی خود را انجام دهد.

محمودزاده با اشاره به اینکه ایوا اولین اپلیکیشن حوزه بانکداری دیجیتال خواهد بود تا بتوانیم از طریق بستر آن شعبه مجازی بانک ملی را ایجاد کنیم، گفت: سرویس نشان بانک یک بانک دیجیتال را شامل می شود که نخستین شعبه این بانک در ایوا راه اندازی شده است و مشتریان را از مراجعه فیزیکی به شعب بانک بی نیاز می کند.

ایشان با بیان اینکه در حال حاضر خدماتی همچون دریافت تسهیلات اعتباری و تسهیلات کرونایی به صورت تمام دیجیتال از طریق سرویس نشان بانک بر روی اپلیکیشن ایوا در دسترس است، افزود: ایوا حتی قابلیت امضای الکترونیک غیرقابل انکار را نیز در بردارد که درحال حاضر هیچ بانک و اپلیکیشن دیگری این سرویس را ارایه نمی دهد.

وی در خصوص برنامه های آتی شرکت بر روی بستر ایوا، تشریح کرد: در نظر داریم تا پرداخت وام های خرد بانک ملی از طریق ایوا صورت گیرد، همچنین در آینده نزدیک، امکان افتتاح حساب، صدور کارت و دسته چک را نیز به خدمات خود اضافه خواهیم کرد.

محمودزاده در ادامه افزود: درصدد هستیم تا تکمیل فرم های درخواست کارتخوان را جمع آوری و آن را به صورت الکترونیکی و از طریق ایوا ارایه دهیم تا پذیرنده بتواند به راحتی دستگاه خود را تحویل بگیرد و در صورت نیاز به سرویسی خاص، آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کند.

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در پایان این بازدید گفت: سفرهای یکروزه به دفاتر استانی علاوه بر بررسی عملکرد و مسائل جاری به منظور شنیدن مشکلات پشتیبانان عزیزمان صورت می گیرد تا براساس شرایط و امکانات موجود تلاش شود وضعیت و شرایط کاری و رفاهی همکاران پشتیبانی بهبود یابد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیرعامل-پرداخت-الکترونیک-سداد-از-دفتر-این-شرکت-در-اذربایجان-شرقی-بازدید-کرد.bos