شماره: 311663 تاریخ : 1396/09/28-07:21:43

مدیرامور حراست: بانوان مسئولیت های اجتماعی و اداری را به خوبی عهده‌دار هستند

آرش شهرکی کیا مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست پست بانک ایران در مراسم معارفه زکیه پورزمان به عنوان نماینده حراست در امور مرتبط با حوزه بانوان با اشاره به نقش و ج ویژه بانوان در دین مبین اسلام اظهارداشت: بانوان مسئولیت های اجتماعی و اداری را به خوبی عهده‌دار هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ادامه نقش آفرینی بانوان در کانون خانواده و اهمیت آن را با توجه به خلاء نیروی انسانی در رسیدگی به امور مرتبط با حوزه بانوان بانک جهت حفظ و صیانت جایگاه آنان و رعایت حقوق اجتماعی آنها مهم دانست و بر رعایت این مهم تأکید نمود.

شهرکی با اشاره به نقش بانوان شاغل در بانک عنوان کرد: به منظور تسهیل، تسریع و رعایت هرچه بیشتر شئونات اسلامی در انجام بهینه امور جاری ضرورتاً انتخاب و بکارگیری نیروی متعهد، متخصص و دارای سجایای اخلاقی از حوزه اجرایی بانک در رئوس برنامه های حراست است که این مهم در مجموعه حراست بانک که مسبوق به سابقه نبود محقق گردید.
همچنین پورزمان عملکرد مطلوب امورحراست در اذهان کارکنان را عامل اصلی در تمایل به همکاری در حراست عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود: با تعامل هرچه بیشتر با حراست و بانوان بانک در انجام امور محوله گام‌های موثری را بر داریم.
گفتنی است: درپایان این مراسم حکم زکیه پورزمان از سوی شهرکی کیا به وی اعطا شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیرامور-حراست-بانوان-مسیولیت-های-اجتماعی-و-اداری-را-به-خوبی-عهده‌دار-هستند.bos