شماره: 338399 تاریخ : 1397/02/10-05:14:26

مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان از کارخانه تولید مواد غذایی برکه بازدیدکرد

همزمان با گرامیداشت هفته کارگر مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان از کارخانه مواد غذایی برکه شهرستان ایذه بازدید و با کارفرما و کارگران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمود یارعلیزاده مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان ضمن تبریک هفته کارگر از سازمان تامین اجتماعی  به عنوان امانتدار سرمایه های کارگران و کارفرمایان یادکرد و گفت :بی تردید شرکای اجتماعی سازمان صاحبان اصلی این سازمان هستند .

یارعلیزاده با تقدیر از کارفرمایان در ایجاد اشتغال و تولید بیان داشت : قریب به  30 درصد از مردم شهرستان ایذه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و امیدواریم با سرمایه گذاری بیشتر در حوزه تولید بتوان شاهد رشد چشمگیر بیمه شدگان و کارگران باشیم .
مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به اینکه وظیفه خود می دانیم تا نسبت به کارفرمایان و کارگران پاسخگو باشیم گفت : برنامه های دیدار و گفتگو در محل کارگاهها و کارخانجات بر این اساس تنظیم شده است.

در این بازدید  همچنین مدیرعامل شرکت صنایع غذایی برکه با تقدیر از همراهی و همدلی مدیران و کارکنان تامین اجتماعی با کارفرمایان و کارگران اظهارداشت : در طول این سالها شاهد تعاملی سازنده میان سازمان و کارفرمایان بوده ایم و این امر باعث گردیده تا توسعه و ترویج فرهنگ و فضای کار و تولید با رشد بیشتری همراه باشد .
خواجوی همچنین بیان داشت سال 1383 این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولیدات مواد غذایی آغاز نموده است و در حال حاضر بیش از 85 نفر بعنوان بیمه شده در آن مشغول بکار هستند و خوشحالیم که توانسته ایم محصولات با کیفیت را تولید نمائیم .


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیر-کل-تامین-اجتماعی-استان-خوزستان-از-کارخانه-تولید-مواد-غذایی-برکه-بازدیدکرد.bos