شماره: 516947 تاریخ : 1399/05/08-05:10:43

مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه فضایی ایران منصوب شد

طی حکمی به امضای دکتر صمیمی، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، مهندس مرتضی نیکخو به سمت مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل منصوب شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، امروز چهارشنبه مورخ 8 مرداد، در جلسه ای با حضور اعضای هیات رئیسه پژوهشگاه فضایی ایران، مهندس مرتضی نیکخو به عنوان مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه فضایی ایران معرفی شد.
مهندس مرتضی نیکخو مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه فضایی ایران، متولد سال 1362 و فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار و رشته روابط عمومی است.
دکتر صمیمی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند سرکار خانم فاطمه علیمردانی، مدیر سابق این دفتر که به افتخار بازنشستگی نایل شده اند، گفتند: تزریق نیروهای جوان و متخصص به پژوهشگاه، زمینه را برای ورود ایده ها و رویکردهای جدید فراهم می کند و این امر می تواند به حرکت پژوهشگاه شتاب بیشتری بدهد.
دکتر صمیمی، ضمن تاکید بر تعامل و همکاری مؤثر با سازمان فضایی ایران افزودند، حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه می تواند نقش مهمی در تعمیق این روابط بازی کند.
در ادامه، دکتر صمیمی با اشاره به جایگاه مناسب پژوهشگاه در حوزه اطلاع رسانی، به اهمیت ترویج بحث فضایی در جامعه از طریق معرفی دستاوردها اشاره کردند.
در متن حکم رئیس پژوهشگاه فضایی ایران برای مهندس نیکخو آمده است: "با عنایت به شایستگی، تعهد، تخصص و کارآزموده های ارزشمندتان، جناب عالی را به عنوان مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه فضایی ایران منصوب می نمایم. امید است با اتکال به خداوند سبحان، برقراری تعامل سازنده با تمامی ارکان پژوهشگاه، رعایت اصول قانون مداری و اخلاق مداری و بهره گیری از توان علمی و عملی، خلاقیت و نوآوری در چارچوب شرح وظایف، در انجام امور محوله و خدمت رسانی، موفق و مؤید باشید.
از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت دارم."


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مدیر-دفتر-ریاست-روابط-عمومی-و-امور-بین-الملل-پژوهشگاه-فضایی-ایران-منصوب-شد.bos