شماره: 348314 تاریخ : 1397/02/17-11:20:13

مداوای 35 زلزله زده در بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام یاسوج

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی وقوع زلزله اخیر سی سخت و یاسوج، 139 نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد، 35نفر به بیمارستان شهدای گمنام یاسوج منتقل و خدمات درمانی لازم برای آنان انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صمد اکبری ضمن بیان این خبر اظهار داشت: درپی وقوع زلزله 3/5ریشتری که مرکز آن در شهر سی سخت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است، تعدادی از هموطنان دچار حادثه شدند که از سوی مراکز ذی ربط برای مداوا، به مراکز درمانی شهرستان بویراحمد منتقل شدند.

  رئیس کمیته بحران بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج گفت: از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، کمیته بحران این بیمارستان با تشکیل ستاد امداد رسانی متشکل از 4 پزشک متخصص داخلی، جراحی عمومی، اطفال و زنان، برای پذیرش حادثه دیدگان آماده شدند.
دکتر اکبری گفت: هم اکنون با تعمهیدات انجام شده، تیمی متشکل از پزشکان مجرب و کادر درمانی کار آزموده، برای حادثه دیدگان احتمالی مهیا شده وآمادگی 100درصدی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان را داریم.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام افزود: همچنین سه دستگاه آمبولانس نیز برای جابجایی مصدومین پیش بینی شده و بصورت آماده باش در این بیمارستان استقرار دارند.
مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری یاسوج نیز در دیدار با مجروحان بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج، گفت: روند خدمت رسانی به مصدومین و امداد رسانی به مجروحان خوب است.
وی افزود: در حال حاضر یک چهارم از مصدومین زلزله، به بیمارستان تامین اجتماعی شهدای گمنام منتقل شده اند و مابقی مجروحان، به دیگر مراکز درمانی شهرستان یاسوج، اعزام شدند.
مومن نسب گفت: به غیر از یک نفر از مصدومین که به دلیل جراحات به بخش اورژانس این بیمارستان انتقال یافته، سایر حادثه دیدگان بطور سرپایی مداوا شده و ترخیص شدند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/مداوای-35-زلزله-زده-در-بیمارستان-تامین-اجتماعی-شهدای-گمنام-یاسوج.bos