شماره: 312368 تاریخ : 1396/10/06-04:12:31

محمود شیردل: مبنای انتصابات در پست بانک‌ایران توجه به نیروهای جوان و عملگرا است

محمود شیردل مدیریت امور شعب و بازاریابی پست بانک ایران در گفتگویی اظهار داشت: مبنای انتصابات در پست بانک ایران توجه به نیروهای جوان و عملگرا است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: واحدهای اجرائی این بانک نشان داده اند که توان انجام کارهای بزرگ دارند و مطمئنا در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز موفق عمل خواهند کرد.

شیردل افزود: تلاش کارکنان پست بانک ایران و خدمت رسانی آنها در روستاها موجب شد تا مجلس شورای اسلامی و هیأت دولت به توانایی این بانک در انجام برنامه های توسعه کشور توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی تصریح کرد: در این شرایط که زیرساخت های بانک به خوبی ایجاد شده است همت و تلاش همکاران می‌تواند آینده روشن بانک را تضمین می‌کند.
مدیر امور شعب و بازاریابی با اشاره به اینکه پست بانک ایران از لحاظ زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری آماده توسعه و پیشرفت است تأکید کرد: عملکرد مدیران، شعب بویژه واحدهای فناوری در پیاده‌سازی نرم افزار یکپارچه ارزشمند و قابل تقدیر می‌باشد.
شیردل اظهارداشت: مأموریت‌های جدید بانک درحوزه‌های اشتغال‌زائی و حمایت از کسب‌و‌کارهای خرد موجب تغییر در نگرش مجموعه مدیران و کارکنان بانک ایجاد شود.
وی ساماندهی باجه‌های بانکی براساس استانداردهای بانک مرکزی، توسعه خدمات بانکی و افزایش کارمزدهای باجه‌ها را از مهمترین اقدامات حوزه امور شعب و بازاریابی پست‌بانک‌ایران برشمرد.
شیردل درپایان تأکید کرد: همه باید با تلاش مضاعف از ظرفیت‌های جدید بانک برای خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان و درآمدزائی بیشتر استفاده کنیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/محمود-شیردل-مبنای-انتصابات-در-پست-بانک‌ایران-توجه-به-نیروهای-جوان-و-عملگرا-است.bos