شماره: 312165 تاریخ : 1396/10/04-06:26:35

محمد علی اعتماد گلستانی بعنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل ی منصوب شد

محمد علی اعتماد گلستانی بعنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل ، بازرسی ، پاسخگویی به شکایات و روابط عمومی منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اموال تملیکی، با حکمی از سوی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:

محمد علی اعتماد گلستانی بعنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل ، بازرسی ، پاسخگویی به شکایات و روابط عمومی منصوب شد

 جمشید قسوریان جهرمی، مدیرعامل این سازمان، محمد علی اعتماد گلستانی را بعنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل ، بازرسی ، پاسخگویی به شکایات و روابط عمومی  منصوب کرد.

متن حکم وی به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای محمدعلی اعتماد گلستانی

با سلام 

       با عنایت به تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی ، به موجب این حکم با حفظ عنوان شغل به سمت مشاور مدیرعامل و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل ، بازرسی ، پاسخگویی به شکایات و روابط عمومی  منصوب میشوید.

      امید است با اتکال به خداوند متعال در اجرای برنامه ها ، خط مشی و سیاستهای ابلاغی    دولت تدبیر و امید و بهره گیری از امکانات سازمان ، هماهنگی و همکاری همه جانبه با بخشهای مختلف سازمان و اهتمام برای برقراری تعامل سازنده با دستگاههای اجرایی و قضایی در تحقق اهداف و برنامه های سازمان حضوری فعال و همه جانبه داشته باشید .

عزت ، توفیق و سربلندی جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم .

جمشید قسوریان جهرمی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/محمد-علی-اعتماد-گلستانی-بعنوان-مشاور-مدیرعامل-و-سرپرست-مدیریت-حوزه-مدیرعامل-ی-منصوب-شد.bos