شماره: 351890 تاریخ : 1397/04/15-01:10:20

همزمان با افتتاح دو نمایندگی جدید ام جی 360 در تهران مطرح شد:

محصول جدید ام جی تا پایان سال معرفی می شود

قائم مقام مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان از مذاکره مدیران این مجموعه با ام جی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با تمهیدات پیش بینی شده از سوی سهامداران این شرکت، ام جی به عنوان یک سرمایه گذار وارد ایران شد بنابراین تحریم ها تاثیری در توسعه همکاری ها نخواهد داشت و براین اساس جلساتی با طرف خارجی طی روزهای آینده باهدف عرضه محصول جدید ام جی تا پایان سال جاری خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ فریبرز زارعی در نشست خبری به مناسبت افتتاح دو نمایشگاه فروش خودرو در تهران همزمان با روز صنعت و معدن، از فروش 6 هزار دستگاه خودرو ام جی 360 در 5 ماه گذشته خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ گونه نگرانی در تولید و تحویل به موقع خودروها به مشتریان وجود ندارد و در همین راستا تعهدات تیر و مردادماه تولید و دعوت نامه ها ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون در انبار این شرکت چند برابر تیراژ تولید قطعه موجود است و محدودیتی برای تولید وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر روزانه 60 دستگاه خودرو ام جی 360 به تولید می رسد که در تلاش برای ثبت رکورد تولید در سه ماهه سوم جاری و دستیابی یه تولید روزانه 120 دستگاه تا پایان سال هستیم.
قائم مقام مدیرعامل در فروش وخدمات پس از فروش از پیش بینی طرح های فروش متنوع دز این شرکت خبر داد و افزود: در یکی از طرح های پیش بینی شده ، طرح پیش فروش با تسهیلات 20 و30 میلیون تومانی بدون کارمزد با مشارکت بانک رسالت و با کارمزد سالانه دودرصد به مشتریان عرضه شد.
زارعی با بیان اینکه تاکنون حدود بیش از 3 هزار دستگاه به صورت مستقیم به مشتریان فروخته شده است، ادامه داد: این شرکت فروش عمده و شبکه ای نداشته و در تلاش است با توجه به اجرای چنین طرح هایی در شرکت صنعت خودرو آذربایجان، آرامش به بازار خودرو و مصرف کنندگان واقعی القا شود.
وی گفت: این امکان برای شرکت فراهم بود تا همزمان با افزایش و نوسانات ارز افزایش قیمت این خودرو را افزایش دهد اما با این حال محصول خود را بدون هیچ افزایش قیمت و با تسهیلات مناسب در اختیار مصرف کننده قرار داده است.
به گفته زارعی، در حال حاضر ام جی 360 در سه مدل گیربکس دستی، اتوماتیک و توربو با قیمت 60 تا 90 میلیون تومان بسته یه مدل ها تولید می شود.
قائم مقام مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان در تشریح میزان داخلی سازی قطعات این خودرو نیز اظهار کرد: هم اکنون محدودیتی برای تولید وجود ندارد و داخلی سازی قطعات نیز به بیش از 30 درصد رسیده و در عین حال نیز به دنبال افزایش بومی سازی هستیم و کار بر اساس جدول زمان بندی و درصدهای لحاظ شده پیش می رود همچنین کار ارزیابی قطعه سازان در حال انجام است و در تلاش برای افزایش این میزان داخلی سازی هستیم.
وی با اشاره به افتتاح همزمان دو نمایشگاه مرکزی وخدمات پس از فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان در تهران به مناسبت روز صنعت و معدن با حضور شهباز حسن پور نماینده مجلس و رییس کمیسیون اصناف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار نمایندگی مرزداران، نمایندگی فرجام و نمایندگی جاده مخصوص افتتاح شده و ظرف 10 روز آینده نمایشگاه خیابان شهید لشگری نمایشگاه مرکزی خیابان جمهوری نیز افتتاح می شود.
زارعی تاکید کرد : برای آسانی دسترسی مشتریان شرکت صنعت خودرو آذربایجان به سرویس و خدمات پس از فروش خودرو های فروخته شده ، توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از اولویت ها و اهداف مهم و ویژه شرکت بوده و در این راستا براساس تعخد داده شده یه شریک خارجی مقرر است نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش از 23 نمایندگی تا پایان سال 97 به 54 نمایندگی در کل کشور افزایش یابد .
قائم مقام مدیرعامل در فروش وخدمات پس از فروش در ادامه در تشریح جزییات شریک خارجی این شرکت گفت : شریک تجاری صنعت خودرو اذربایجان " شرکت سایک موتور " از کشور چین است که عنوان نخستین خودرو ساز بزرگ چین و هفتمین خودروساز بزرگ دنیا را از آن خود کرده و به عنوان یک سرمایه گذار مطمئن در کنار شرکت آذویکو در ایران حضور جدی و مستمر دارد.
وی ادامه داد: این شرکت در سال 2016 معادل 6 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو تولید و عنوان چهل و یکمین شرکت تجاری دنیا را از آن خود کرده است و از دوسال پیش همکاری خود را با اشتغالزایی دوهزارنفری در ایران آغاز کرده است.
زارعی در پایان با توجه به نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری ‌، توجه به تولید داخل را به ویژه در حوزه صنعت از مهمترین مسایل و اولویت های کشور دانست و تصریح کرد:
حمایت از تولید نیازمند حمایت همه آحاد و مسئولان است و بدون شک رونق تولید مشکلات مربوطه به سرمایه گذاری و اشتغال را حل خواهد کرد در این شرایط تولیدکنندگان موظفند در قبال حمایت مردم و دولت نسبت به ارتقای کیفی تولیدات اقدام کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر عزم جدی در دولت و مجلس برای حمایت از تولید وجود دارد و در این شرایط
مجلس می‌تواند با اصلاح و ویرایش قانون در کنار دولت، بازوی خوبی برای حمایت از تولید باشد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/محصول-جدید-ام-جی-تا-پایان-سال-معرفی-می-شود.bos